Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä vitsailee tappamisella

Vierailija
01.08.2026 |

Elikkä kaveri vitsailre aina tyylii että "no ku iot siinä kyydissä nii mähä voisin viiä sut vaa metsään ja hirttää sinne" tai et "jos syöt mun telemää ruokaa nii mitä jos oon myrkyttäny sen ja kuolet"

mitä mieltä ootte näistä "vitseistä" se vaa nauraa mut ei mun mielest ainakaa oo hauska

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ei tee noin. Kukaan normaali ei tee noin.

Vierailija
22/23 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaisin ja vähentäisin tapaamista.

Jos huomautus ei toimi "tappamisvitsit ei ole mielestäni hauskoja" niin vähentäisin tällaisen ystävän tapaamista tai ainakin pitäisin pitemmän tauon ja katsoisin onko sen jälkeen mitenkään muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on päästänsä vialla. Älä sano mitään, mutta hankkiudu eroon. 

Itselläni on yksi ainoa kaveri, joka saattaa joskus puhua hyvinkin pimeitä juttuja, mutta ei sekään tuommoisia (käytännössä uhkauksia) sanoisi ja jos sanoisi, niin olisi entinen kaveri, vaikka ollaankin tunnettu yli 30 vuotta. 

Tuommoisia ei jäädä katselemaan, koska ei nuo jutut tyhjästä synny. Se voi olla tietoista manipulointia, eli hän testaa ja kouluttaa sinua. Silloin hänellä ei ehkä ole aikomusta toteuttaa sitä, vaan alistaa sinut. Tai hänellä on vielä enemmän pää sekaisin ja hänellä on sellainen fantasia, jonka hän saattaa myös jonain päivänä toteuttaa. 

Lievin vaihtoehto on, että hän esim. katsoo paljon tuontyyppisiä elokuvia ja sen takia ideat vain tulee mieleen ilman mitään mielihaluja, mutta hän on niin typerä, että möläyttää sen ääneen, koska ei ymmärrä ettei se ole hauskaa. En jäisi ottamaan selvää mistä näistä on kyse. En ainakaan olisi kahdestaan tuon henkilön kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän