Ihminen on laumaeläin. Kuka kehtaa kohdella naapuria rumasti, ettei koskaan tutustu?
Kommentit (35)
En kohtele ketään rumasti. Tervehdin kaikkia ystävällisesti, vaihdan muutaman small talk lausahduksen vaikka säästä, avaan ovia, tarjoudun kantoavuksi tottakai jos esim. Joku roudaa jotain sisään jne. Mutta en todellakaan halua sen tiiviimmin tutustua, ei vähempää voisi kiinnostaa. Ystäviä ja kavereita minulla on ihan tarpeeksi, en koe mitään halua hankkia niitä lisää naapureistani. Enkä myöskään koe velvollisuudekseni moista. Ystävällisyys ja avuliaisuus saa riittää, ystävystyminen ei kiinnosta pätkääkään, jos ei riitä niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää myös yksin. Lauma voi olla haitallinen.
Ei pärjää. Menepä alastomana erämaahan ja yritä selviytyä ilman muiden ihmisten apua hengissä.
Mikä v i t u n erämaa se sellainen on, missä on muita ihmisiä auttamassa? 😂😂😂
Helsingissä, kerrostalossamme tervehditään kaikkia, jopa jutellaan hetki. Mutta lähikaupassa ei olla tuntevinaan.
Toimii.
Mä olen täällä asumassa, en tekemässä kavereita. Niitä mulla on omasta takaa. Jos tervehdys ja hymy ei riitä, niin eipä ole mun ongelmani.
Ole sinä eläin ihan vain keskenäs. Minä olen ihminen.
En tunne naapureitani ulkonäöltä. Enkä morjestele vieraita, kun äiti kielsi kauan sitten.
Jos se on rumaa etten tutustu niin voi kyynel. Tervehdin naapureita rapussa. Voin jopa jäädä jutuille hetkeksi jos alkavat höpistä. Eihän siinä mitään. En kuitenkaan halua tutustua yhtää sen syvemmin. Siihen minulla on ihan sama oikeus kun sinulla tehdä heistä kaveretasi.
En tunne yhtään naapuriani. Eikä kiinnosta tutustua. Tervehdin vastaan tulevia ihmisiä rapussa, en tiedä asuvatko täällä, eikä sekään kiinnosta.
I don't shit where I eat.
Koti on paikka, johon en halua draamaa enkä edes häiriöitä rauhaani. En kaveeraa naapureiden kanssa.
En tunne naapureitani, enkä halua tutustua. Tervehdin kohdatessa.
Naapurit kiinnostaa aivan yhtä paljon kun kuka tahansa vastaantulija. Eli 0. Sanon joko moi, terve tai hei. Ja jos se ei rapussa vastaan laahustalle riitä, niin eipä ole millään tavalla mun päänsärky.
Ihmiset on tyhmiä. Erehdyin tutustumaan naapuriini joka on aivan idiootti ja hyväksikäyttäjä. Parempi olla tutustumatta. Toinen naapuri oli eläkeläispariskunta. Luulivat olevansa Euroopan omistajia. Onneksi kuolivat jo pois.
En tutustu. Jos on rumaa niin itke itsesi uneen.
En halua tutustua. Ovat hyvin pian ovikelloa soittamassa ja jotain vailla.