Haluatteko lopettaa tällä palstalla (ja muillakin) roikkumisen?
Lukekaa Juhana Torkin kirja Järkevä Onni - stoalainen tie mielenrauhaan
Ei tarvitse enää kiihtyä ja vouhottaa ja vihastua ja pelätä tyhjänpäiväisten asioiden takia.
Kommentit (33)
En. Eihän mulla ole sitten mitään tekemistä.
Voisin lukea. Tämä on ajan haaskuuta ja provosoivaa roskakeskustelua iso osa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä palstalla sen takia, että olen yksinäinen eikä mulla ole muita ihmiskontakteja.
Olen jo puolella vähentänyt ja koti kiiltää puhtautta. Käyn vai vanhalta muistilta poistelemassa asiattomia viestejä että suomalaiset oppisi käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan pois, teen pari persualoitusta ja moderaatio antaa bannit loppuppäiväksi
Persupersupersu jankkaaja on kyllä aina täällä!
Vierailija kirjoitti:
En. Eihän mulla ole sitten mitään tekemistä.
Minä vaihdoin elokuvien katseluun ja haastattelujen kuunteluun. Ei tarvitse stressata. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 min pvässä riittää tätä ns keskustelu palstaa
Luetko sitten yöllä kaikki ketjut läpi, että olet aamulla ajan tasalla?
En todellakaan 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä haluaisin lopettaa. Tämä on väsyneiden työpäivän iltojen jumituspaikka. Täynnä vihapuhetta ja tyhmiä ihmisiä. Silti jostain syystä palaan. Tuhlaamaan aikaa.
Kuka se tässä siis tyhmä on?
Vierailija kirjoitti:
Tää on suolesta.
Kirjaimellisesti 💩💩💩
En. Kiva täällä on käydä välillä tirskumassa ja puppailemassa 👴👴💝🌈💥🤗
Vierailija kirjoitti:
En halua saatana!
Perrrrkele olen minäkin silloin kun haluan. Nyt vaan tulin etuajassa kun tuli ulkona mieleen että teen kakun. Siellä se uunissa paistuu, vartti vielä niin otan uunista ja lähden ulos odottamaan iltakahvia ja kakun jäähtymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä palstalla sen takia, että olen yksinäinen eikä mulla ole muita ihmiskontakteja.
Sama. En minä suutu, loukkaannu tai panikoi mistään täällä palstalla. Palstailu on kasvattanut toleranssia maailman vihamielisyydelle, ja olen täällä oppinut jopa pitämään puoliani. Livenä väistelisin kaikkea vastakkaisasettelua.
Olen miettinyt, että ahdistuisin yksinäni hirveästi, jos ei siitä olisi mitään henkireikää ulos edes netissä.
Joskus sain muutaman kun pistin öyhötellen menemään. Nykyään eivät edes viitsi, koska tajusivat että minä olen One and Only.