Koulukeskustelu kuumentaa suomalaisia – nyt jyrähtää Nata Salmela: ”Jos tämä ei ole rasismia, niin...”
Vain raukka on rasisti. Asiaa Nata!
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Natan omat lapset on siellä S2-viidakossa, jos niitä omia lapsia on. Voisi myös majoittaa niitä arabiaa puhuvia maahanmuuttajia omassa kodissaan. Eihän hän vain halua olla rasisti ja hätää kärsivää pitää auttaa.
Mitä vikaa on arabiaa puhuvissa maahanmuuttajissa?
Ei varmaan mitään. Ota niitä siis muutama kotiisi asumaan ja sopeutumaan Suomeen.
Minä olen arabiaa puhuva maahanmuuttaja. Tosin äidinkieleni on suomi mutta opettelin arabian yliopistossa ja muutin myöhemmin Itävaltaan.
Ja liittyy asiaan, miten?
Luotettu toimittajaystävä tekee haastiksen aiheesta kuin aiheesta koska kokevat että Salmelan mielipiteellä olisi suurempaa merkitystä mutta vaikuttamista se on pienikin vaikutraminen. Salmelalta julkaistaan mielipide asiaan kuin asiaan ilman että kukaan aellaista pyytäisi saati kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kansainvälinen koulu on sellainen että siellä opiskelee eri maista tulleita koululaisia ja se on kyllä terveellistä kansalaiskasvatusta.
Joo, mutta kun kehitysmaalaisen voi saada pois viidakosta ja sitten seuraakin se toinen mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Natan omat lapset on siellä S2-viidakossa, jos niitä omia lapsia on. Voisi myös majoittaa niitä arabiaa puhuvia maahanmuuttajia omassa kodissaan. Eihän hän vain halua olla rasisti ja hätää kärsivää pitää auttaa.
Ei varmaan mitään. Ota niitä siis muutama kotiisi asumaan ja sopeutumaan Suomeen.
Minä olen arabiaa puhuva maahanmuuttaja. Tosin äidinkieleni on suomi mutta opettelin arabian yliopistossa ja muutin myöhemmin Itävaltaan.
Mulla on arabian kahviastiasto kotona
Joku who cares virolainenko tässä nyt sitten omii taas koko aiheen itselleen?
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Hyvin satuilet. Ja nyt sitten roikut suomalaisella vauvapalstalla parhaaseen työaikaan. Eikä täälä kannata noin osaavan kyllä lomallakaan aikaansa haaskata. Mikset mennyt omaa kotimaatasi nostamaan osaamispulasta nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lol.
Niin, esittää nyt suurtakin asiantuntijaa asiasta, vaikka on varakas valkoihoinen Suomen naapurimaasta.
Jopa samaa kieliryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Lol.
Jokainen saa ottaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen ismin, segregaation ja koulushoppailun syynä on yksi ja sama asia. Persut yritti varoittaa jo 20 v sitten.
30 vuotta sitten kun s o m p a n s s e ja alkoi lappaa Suomeen, tästä varoiteltiin. mm. syyttäjä Ritva Santavuori ja puhumattakaan Kari Suomalaisen upeat sarjakuvat, joissa hän todella hienosti piirsi ikävän todellisuuden kukkahatutädeistä jotka nielivät kaikki valheet mitä s o m p p u suustaan suolsi.
Mahtavaa,suvakki modet.Asiallinen keskustelu on kielletty kin kyyläätte palstalla.Eikö hävetä olla rasisteja suomalaisia kohtaan?
Miksi tämä nainen on koko ajan äänessä mediassa? Kun tämän mielipiteillä ei ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arabian kahvikupit on näemmä liian hapokas aihe palstan sensuraattorimoottorille?
Miksei noita ma mu lapsia roudata pitkin helsinkiä, pari per luokka.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kansainvälinen koulu on sellainen että siellä opiskelee eri maista tulleita koululaisia ja se on kyllä terveellistä kansalaiskasvatusta.
Mailla ja mailla on eroa mutta kaikki ei sitä näköjään tajua.
Eikai nyt kukaan tervejärkinen ihminen lapsiaan nekerien ja mu-ti-aisten kanssa samoihin kouluihin laita?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arabian kahvikupit on näemmä liian hapokas aihe palstan sensuraattorimoottorille?
Ne on tänään oikein innokkaalla päällä kun aihe on niin sydäntä lähellä.Ettei vaan rasset sano pahaa sanaa heidän lellikeistään.
uuuuuu Nata Salmela jyrähtää, voi hellanlettas
Perusongelma on, että liian moni tulija ei ole kotoutunut erinäisistä syistä. Kun tilanne on mikä on, niin kansalaiset reagoivat niillä vaihtoehdoilla mikä kansalaisilla on käytettävissä.
Kyseisen ismin, segregaation ja koulushoppailun syynä on yksi ja sama asia. Persut yritti varoittaa jo 20 v sitten.