Toisen henkilön kuvien jakaminen on rikos
Älä siis jaa. Se on henkilötunniste kuten henkilötunnus.
Kommentit (29)
Etkö muuten saa hyväksyntää ihmisiltä kuin jakamalla jonkun kuvan,että saat yläpeukkuja? Tälläisiä rassukoita on paljon joilla ei ole omaa elämää tai paljon muutakaan,heidän täytyy loisia muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Etkö muuten saa hyväksyntää ihmisiltä kuin jakamalla jonkun kuvan,että saat yläpeukkuja? Tälläisiä rassukoita on paljon joilla ei ole omaa elämää tai paljon muutakaan,heidän täytyy loisia muiden kustannuksella.
En ole jakanut itse. Etkö osaa lukea. Minulla ei ole mitään someprofiilia. Mistä sait päähäsi että minä olen jakanut . Et ole ihan terävin.
Tikkurilan idiootit rikolliset siellä
valistaa? Hyi oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet jakamaan ilman lupaa kenenkään kuvaa? Mitä saat siitä? Olet kiusaaja, joka ansaitsee kunnolla turpaansa
Ja sinä olet oikeasti tyhmä. Kerroin ettei saa jakaa. En käytä henkilökohtaista somea ollenkaan JOTEN EN OLE MITÄÄN JAKANUT. tyhmä pieni pääsi kehitti omiaan aloituksen perusteella.
En laittanut viestiä erityisesti kellekkään joten miksi pillastut? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla saa kuvata. Näin ollen kuva voi päätyä myös nettiin tai vaikka sanomalehteen.
Ei se ole ihan noin yksinkertaista ootas..
No joko tulit vaipan vaihdolta ? Kyllä vaan yleisöstä otettuja kuvia saa jakaa .
En käytä vielä vaippoja;) googletin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tikkurilan idiootit rikolliset siellä
valistaa? Hyi oksennus.
En ole Vantaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jakanut itse. Etkö osaa lukea. Minulla ei ole mitään someprofiilia. Mistä sait päähäsi että minä olen jakanut . Et ole ihan terävin.
Missä lukee että on kohdistettu sinulle? Ite oot tyhmä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet jakamaan ilman lupaa kenenkään kuvaa? Mitä saat siitä? Olet kiusaaja, joka ansaitsee kunnolla turpaansa
Ja sinä olet oikeasti tyhmä. Kerroin ettei saa jakaa. En käytä henkilökohtaista somea ollenkaan JOTEN EN OLE MITÄÄN JAKANUT. tyhmä pieni pääsi kehitti omiaan aloituksen perusteella.
En laittanut viestiä erityisesti kellekkään joten miksi pillastut? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..
Tietysti kirjoitit minulle aloittajalle kun sinä muodossa vastasit . En oikeasti jaksa noin aggressiivista ihmistä. Pidä palstasi narsissi. Tulin tänne pitkästä aikaa ja häivyn heti. Olette todella epäystävällisiä osa.
Hyvästi.
Ei se menee ihan noin. Et voi kuvata ystävääsi terassilla ja jakaa sitä jos kyseessä on kasvokuva. Eihän siinä paikka edes näy. Kasvokuva on eri asia kuin julkisen tilan yleinen kuvaaminen.