Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen henkilön kuvien jakaminen on rikos

Vierailija
31.07.2026 |

Älä siis jaa. Se on henkilötunniste kuten henkilötunnus. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla olevan kohteen kuvaamista ei rajoita mikään, lupaa kuvaamiseen ei tarvitse kysyä ja teoksensa saa julkaista missä vain. 

Ei se menee ihan noin. Et voi kuvata ystävääsi terassilla ja jakaa sitä jos kyseessä on kasvokuva. Eihän siinä paikka edes näy. Kasvokuva on eri asia kuin julkisen tilan yleinen kuvaaminen. 

Vierailija
22/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuten saa hyväksyntää ihmisiltä kuin jakamalla jonkun kuvan,että saat yläpeukkuja?  Tälläisiä rassukoita on paljon joilla ei ole omaa elämää tai paljon muutakaan,heidän täytyy loisia muiden kustannuksella.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muuten saa hyväksyntää ihmisiltä kuin jakamalla jonkun kuvan,että saat yläpeukkuja?  Tälläisiä rassukoita on paljon joilla ei ole omaa elämää tai paljon muutakaan,heidän täytyy loisia muiden kustannuksella.  

En ole jakanut itse. Etkö osaa lukea. Minulla ei ole mitään someprofiilia. Mistä sait päähäsi että minä olen jakanut . Et ole ihan terävin.

Vierailija
24/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan idiootit rikolliset siellä

valistaa? Hyi oksennus. 

Vierailija
25/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet jakamaan ilman lupaa kenenkään kuvaa?  Mitä saat siitä?  Olet kiusaaja, joka ansaitsee kunnolla turpaansa

Ja sinä olet oikeasti tyhmä. Kerroin  ettei saa jakaa. En käytä henkilökohtaista somea ollenkaan JOTEN EN OLE MITÄÄN JAKANUT. tyhmä pieni pääsi kehitti omiaan aloituksen perusteella.

En laittanut viestiä erityisesti kellekkään joten miksi pillastut?  Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Vierailija
26/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata.   Näin ollen kuva voi päätyä myös nettiin tai vaikka sanomalehteen. 

Ei se ole ihan noin yksinkertaista ootas..

No joko tulit vaipan vaihdolta ?   Kyllä vaan yleisöstä otettuja kuvia saa jakaa .

En käytä vielä vaippoja;) googletin sinulle.

Vierailija
27/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan idiootit rikolliset siellä

valistaa? Hyi oksennus. 

En ole Vantaalta. 

Vierailija
28/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jakanut itse. Etkö osaa lukea. Minulla ei ole mitään someprofiilia. Mistä sait päähäsi että minä olen jakanut . Et ole ihan terävin.

Missä  lukee että on kohdistettu sinulle? Ite oot  tyhmä .

Vierailija
29/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet jakamaan ilman lupaa kenenkään kuvaa?  Mitä saat siitä?  Olet kiusaaja, joka ansaitsee kunnolla turpaansa

Ja sinä olet oikeasti tyhmä. Kerroin  ettei saa jakaa. En käytä henkilökohtaista somea ollenkaan JOTEN EN OLE MITÄÄN JAKANUT. tyhmä pieni pääsi kehitti omiaan aloituksen perusteella.

En laittanut viestiä erityisesti kellekkään joten miksi pillastut?  Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..

Tietysti kirjoitit minulle aloittajalle kun sinä muodossa vastasit . En oikeasti jaksa noin aggressiivista ihmistä. Pidä palstasi narsissi. Tulin tänne pitkästä aikaa ja häivyn heti. Olette todella epäystävällisiä osa. 

Hyvästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän