Kommentit (393)
Kaurapuuroa. Elovenan annospussi. Joskus jos oikein väsyttää niin siihen voisilmä, joka on kyllä margariinia koska ei minulla koskaan ole voita. Jos on jotain hilloa, niin lusikallinen sitä.
On ihan terveellistäkin, ja vie nälän hitaasti syötynä.
Muroja. Corn flakeseja, maitoa, mansikka hilloa, banaanin siivuja, persikanpaloja sekaan :-9 Se on niin hyvää että syön sitä useinkin, mitä sitä muuta värkkäämään.
Pakastepizzaa. Jos ei ole niin keitän makaronia, heitän samaan veteen esim pakasteherneitä ja Parsakaalia. Valmiina vedet pois ja pestoa sekaan. Jos jääkaappi on täynnä nii fetaa myös.
Mulla on aina pakkasessa peruna & keittojuurespussi sekä pussillinen lihapullia. Kaikki kattilaan ja 10 min. Tulee iso satsi.
Aika usein paistan esim. makkaraa pannulla, keitän makaronia tai paistan munakkaan, viikonloppuisin teen vähän parempaa ruokaa jos jaksan!
Kannattaa tehdä itse hernekeittoa isoon kattilaan, laita loput pakkaseen, saat säästöä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina pakkasessa peruna & keittojuurespussi sekä pussillinen lihapullia. Kaikki kattilaan ja 10 min. Tulee iso satsi.
Mulla pakkasessa naudanpaistia. Punaviiniä kaapissa. Pekoniakin aina jääkaapissa varana.
Teen niistä Burgundinpadan jos väsyttää ja en jaksa kokkailla mitään vaativampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voileipiä, jugurttia... kaurapuuroa jaksaa keittää, vaikka kokkaaminen ei muuten huvittaisi.
Kaurapuuroa saa mikrossa vielä helpommin tehtyä.
Mikropuuro on ikävän liisterimäistä
Munakkaan jaksan tehdä, vaikka nälkä kurnisi ja heikottaisi. Laitan siihen sekaan kuivattuja yrttejä, tonnikalaa tai keitettyä perunaa, jos kaapista löytyy. Sitten vähän tomaattia ja sipulia päälle.
Minuuttikaurapuuroa. On terveellistäkin. Ja voi olla kaurapuurodieetilläkin kun se laihduttaa.
Pakkasessa on yleensä kalapihviä, wokkivihanneksia, falefel pullia tvs nopeaksi ruuaksi.