Mitä syöt kun ei jaksa kokata?
Kommentit (38)
No vaikkapa tänä iltana syötiin gnoccheja salvialla ja valkosipulilla maustettuna. Lisäksi herneitä omasta pihasta.
Itse olen jäänyt koukkuun/olen löytänyt soijahiutaleet. Varsinkin sriracha-maustettu on erinomainen tuote. Siis - ihan säilyketuote, ilmeisesti tarkoitettu vegaaneille/kasvissyöjille tonnikalan "korvikkeeksi".
Miksi te vastailette tosissaan? Ei tämä sillä tiedolla mitään tee, kunhan taas huvikseen kyselee tyhmiä.
Ostin just broilerin koipireiden ja pitaleipiä.
Tsatsikin, sipulin ja tomaatin kanssa söin.
(Oli myös sambal oelek chilitahnaa.)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tein alle 10 minuutissa maittavan ruoan. Nuudeleita, meetfurstia ja ketsuppia :D
Hmm.. terveellisyysaste nolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vastailette tosissaan? Ei tämä sillä tiedolla mitään tee, kunhan taas huvikseen kyselee tyhmiä.
Miksi sä tulet aina joka ketjuun rankuttamaan tätä? Tämä on keskustelupalsta. Mulle on ihan sama, mitä kysyjä tiedolla tekee. Viestit ovat anonyymejä. Ei sun ole pakko täällä käydä, jos noin vaikeaa on. Rupea vaikka virkkaamaan.
Muutaman oluen kun juo niin saa energiaa ja kaikki vitamiinit samalla.
Söin juuri äsken palan jälkiuunileipää, pieniä tomaatteja ja kivettömiä oliiveja lusikalla suoraan purkista. Ihan hyvää ja täyttävää.
En juuri nyt viitsinyt valmistella mitään, illemmalla taidan lämmittää kanamuhennosta ja syödä sitä suoraan pannulta.
Reissumies ja hookoonplöötä väliin
Ostan jotain einesruokaa tai teen munakkaan
Sitä mitä löytyy jääkaapista tai pakkasesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tein alle 10 minuutissa maittavan ruoan. Nuudeleita, meetfurstia ja ketsuppia :D
Hmm.. terveellisyysaste nolla.
Nuudelit löysin tuotteen ja söin niitä erillaisia paljon kunnes katsoin tarkemmin selostetta , kookosöljy, siihen loppui nuudelien syönti.
Jonkun nopean pastan, esim pestopastan
Pakasteparsakaalia, nakkeja/kalapuikkoja ja ranskalaisia
Kinkkukiusausta
Molemmat voi työntää vaan uuniin ja maata vaikka lattialla valmistumisen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just broilerin koipireiden ja pitaleipiä.
Tsatsikin, sipulin ja tomaatin kanssa söin.
(Oli myös sambal oelek chilitahnaa.)
Tämä ei minusta ole mikään vaivaton ateria.
Nakkeja suoraan paketista kylmänä
Jos valmiin ruoan lämmittäminen on kokkausta, niin on huono kysymys kysyä mitä syöt, kun et jaksa kokata. Pitäisi ehkä kysyä missä syöt, vai tilaatko ruoan kotiin?
Siinä vaiheessa kun päätyy ravintolaan, pikaruokalaan tai grillille on ihan sama mitä syö kun joku muu sen valmistaa.