Mitä monikulttuuri on antanut sinulle?
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadulla ahdistelua. Olen jo vanha akka mutta silti. Ihme porukkaa.
Ja sitten sä heräsit.
Valitettavan yleistä, että tummaihoiset miehet tekevät itseään tykö, jos nainen on jossain yksin. Minuakin on lähestytty mm. eläinlääkäriaseman takapihalla, kun olin siellä koirani kanssa. Enkä oke mikään nuori ja nätti.
Kannattaa sanoa näille, että on naimisissa/odottaa aviomiestään (valehdella tietysti, jollei oikeasti ole). Toivottavat hyvää päivänjatkoa ja jatkavat matkaansa.
pallero halusi oleskeluluvan/passin
Todennäköisesti, muttei se ole tässä olennaista, vaan se, että nämä pitäisi saada ymmärtämään, ettei meidän kulttuuriiimme kuulu tuollainen, että tullaan tuntemattomien iholle tuosta vain tai lähettää takaisin omiin maihinsa ne, jotka eivät tajua.
Ruokavaliossani ei ole enää juuri mitään suomalaisuuteen viittaavaa.
Slummiutumisen. Suomalainen kaupunkikuva rapistuu huippuvauhtia.
Ei mitään mitä ilman ei voisi tulla toimeen. Pelkkä suomalaisuuskin riittää hyvin minulle.
Hajuhaittoja joukkoliikenteessä. Voimakkaat hajusteet tekevät sairasksi.
Juurettomuutta,kun ei enää voi luottaa kehenkään.
Tatu Vanhanen tutki äo:n vaikutusta kansantuotteisiin eri maissa. Todellisuus on osoittanut olleen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, lisäksi en tiedä enää mikä maa tämä on, Suomi ei ole enää Suomi vaan joku mikäliekään outo valtio.
Raizkausyrityksen kun olin nuorempi. 😓
Vierailija kirjoitti:
Ihania, auttavaisia työkavereita
Minut taas korvattiiin tuollaiselle, nyt minä nostan tukia ja tämä kulttuurikaveri kuulemma palkkatukea.
Näin monikulttuurisuus toi yhden omalla palkalla elättävän tilalle 2 tuilla elätettävää.
Isommat verot, varastetut tavarat, yhteiskunnan kahtiajakautumisen ja yleisen toivottomuuden tunteen joka vie tahdon tehdä lapsia tähän maahan.
Kaikinpuolin ikävää seurasta vierestä kun fanaatikot ja ahneet opportunistit tuhoavat maata, samalla kun itänaapurin ukot hykertelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 70-80 lukuja kun Suomessa ei ollut vielä yhtään ÄÄÄHHHLÄMEITÄ ja ISSSSSLAMISAATIO oli vain kaukainen painajainen...Minun Suomeni on tuhottu, kiitos poliitikot...
Silloin oli varmaan hienoa kävellä miesparina käsi kädessä.
Kalifaatissa se on varmaan vielä hienompaa.
Miten nämä asiat liittyvät siis toisiinsa?
Taksikuskeja ja lääkäreitä. Kauneutta, tiedettä ja naapureita. Vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, lisäksi en tiedä enää mikä maa tämä on, Suomi ei ole enää Suomi vaan joku mikäliekään outo valtio.
Fincaliphat, Finstan
Jatkuvaa varuillaoloa m.urhaamisen ja r.aiskaamisen pelossa.
Ei persuut ymmärrä mitä kulttuuri tarkoittaa. Kuvittelevat että se on vain ja ainoastaan maahanmuuttajat.