Mitä monikulttuuri on antanut sinulle?
Kommentit (319)
Toissapäivänä monikulttuurisuus antoi minulle ämpärillisen puhdistettua mustikkaa.
En ole koskaan halunnut Suomeen Afrikasta ja Lähi-idästä näitä kehitysmaalaisia asukkaita. Rumentavat katukuvaa, elävät KELAN=PANKIN rahoilla, eivät ole kiinnostuneita Suomesta eivätkä suomalaisista, ottavat vain rusinat pullasta ja jatkavat sitä kehitysmaalaiselämää täällä Suomessa. En halua rahoittaa näiden loisimista, enkä halua olla näiden kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä monikulttuurisuus antoi minulle ämpärillisen puhdistettua mustikkaa.
Jota ilmankin olisit tullut vallan hyvin toimeen. Ei sillä, onhan noita hyviäkin kulttuurien edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas sitä ihka aitoa ja oikeaa mokkaa
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut Suomeen Afrikasta ja Lähi-idästä näitä kehitysmaalaisia asukkaita. Rumentavat katukuvaa, elävät KELAN=PANKIN rahoilla, eivät ole kiinnostuneita Suomesta eivätkä suomalaisista, ottavat vain rusinat pullasta ja jatkavat sitä kehitysmaalaiselämää täällä Suomessa. En halua rahoittaa näiden loisimista, enkä halua olla näiden kanssa missään tekemisissä.
Olen samaa mieltä. Tiedostan, että siellä heidänkin joukossa on joitain ok tyyppejä ja kaikkea hyvää heille, mutta pääsääntöisesti tuo koko järjestelmä epäonnistui pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla on ollut huonoja kokemuksia ulkomaalaisista ihmisistä: ovatko kaikki teidän kokemuksenne kantasuomalaisista sitten olleet aina 100% positiivisia? Eikö teillä ole koskaan ollut meluavaa suomalaista naapuria? Tai suomalaista työkaveria, joka levittää juoruja tai kohtelee muita huonosti? Onko teillä ollut aina vain hyviä kokemuksia suomalaisista esimiehistä, eikä koskaan epäoikeudenmukaista, ylimielistä tai huonosti käyttäytyvää pomoa?
Tänään viimeksi sanoin siskolleni että Hekan vuokra-asunnossani olen kokenut naapurustossa vaikka mitä 25 vuoden aikana. Mutta sen jälkeen kun ulkkareita alkoi tulla entistä enemmän näihin taloihin vuokralle muuttui kaikki pahemmaksi.
Pyykkituvan käyttäjät järkyttäviä! Ei mitään sääntöjä ja omat paskat jätetään muiden vastuulle. Roskavajat törkeässä kunnossa, nämö kun eivät lajittele eivätkä osaa viedä huonekalujaan Sorttiin. Pihakukat joita talotoimikunta istuttaa kaikkien iloksi keväisin, revitään irti kun se pieni somalimussukka saa olla itsekseen pihalla sisaruksineen ilman valvontaa ja tuhoaa kaiken mihin ylettää eikä vanhemmat välitä. Hissit näiden leikkikaluja ja täynnä roskia ja usein rikki kun nappuloita rämpätään huvikseen. Kesäillat ovat yhtä tuskaa kun ulkkareilla ei ole samoja aikatauluja kuin muilla, eli pihalla kiljuu lapsia vielä klo 23 - 24 aikaan! Helteellä vaikea nukkua kun pentujen huuto niin kovaa, ikkunoita kun on pakko pitää auki auringonlaskun jälkeen että koti viilenee. Aasialaistaustaisilla bileitä joka vkl ja huumeita ja autoralllia joka vkl iltaisin ja öisin. Asukkaiden omat maksulliset autopaikat usein näiden käytössä kun säännöt eivät kiinnosta, kunhan machoileva mulkero sen bemarinsa johonkin saa parkkiin.
Jne jne
Minusta on tullut rasisti vasta viimeisten 15 vuoden aikana..... syyt mm. edellä mainitut.
Tätä moni haluaa lisää, we want more please 🥸
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 70-80 lukuja kun Suomessa ei ollut vielä yhtään ÄÄÄHHHLÄMEITÄ ja ISSSSSLAMISAATIO oli vain kaukainen painajainen...Minun Suomeni on tuhottu, kiitos poliitikot...
Issssslam pitää lailla kieltää koko Euroopassa...!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 70-80 lukuja kun Suomessa ei ollut vielä yhtään ÄÄÄHHHLÄMEITÄ ja ISSSSSLAMISAATIO oli vain kaukainen painajainen...Minun Suomeni on tuhottu, kiitos poliitikot...
Silloin oli varmaan hienoa kävellä miesparina käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hyviä ruokia, kuten pizza, kebabin, sushin ja kevätkääryleet. Fazerin sininenkin on peräisin ulkomailta.
Pizza on peräisin Italiasta. Ei se ole monikulttuuria, koska italialaiset on valkoisia eurooppalaisia.
Huh, menepä sanomaan tuo italialaiselle, että heillä ei ole omaa kulttuuria ja että ovat samaa massaa koko Euroopan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hyviä ruokia, kuten pizza, kebabin, sushin ja kevätkääryleet. Fazerin sininenkin on peräisin ulkomailta.
Pizza on peräisin Italiasta. Ei se ole monikulttuuria, koska italialaiset on valkoisia eurooppalaisia.
Huh, menepä sanomaan tuo italialaiselle, että heillä ei ole omaa kulttuuria ja että ovat samaa massaa koko Euroopan kanssa...
Italia on hyvää kulttuuria. He eivät tule tänne pakolaisiksi, me käymme heidän maassaan lomailemassa, tykkäämme heidän ruokakulttuuristaan jne. Tämä ei liene kenellekään yllätys, että on hyviä kulttuureja ja on huonoja kulttuureja ja näistä saa olla mielipide.
Ainakin mukavia ja ahkeria työkavereita. Monet suomalaiset kitisee ja vänisee joka helvetin asiasta. Heidän mielestä töissä olisi mukavaa jos ei olisi mitään tekemistä ja voisi vaan istua tauolla valittamassa ja puhumassa paskaa työkavereista.
Ahdistusta ja pelkotiloja, tosin myös Suomalaiset vieraat miehet pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mukavia ja ahkeria työkavereita. Monet suomalaiset kitisee ja vänisee joka helvetin asiasta. Heidän mielestä töissä olisi mukavaa jos ei olisi mitään tekemistä ja voisi vaan istua tauolla valittamassa ja puhumassa paskaa työkavereista.
Mun mielestä parasta olisi, että saisin samaa palkkaa kuin nyt, mutta en kävisi töissä ollenkaan. Olisin eläkkeellä.
Kantasuomalaiset kärsivät näistä ongelmista,minkä poliitikot aiheuttaa.Poliitikot siis välinpitämättömiä oman kansansa parhaasta.
Pelkoa, ahdistusta tulevaisuudesta, tavan pitää pientä linkkuveistä avainnipussa mukana. Mitäs muuta?
Kaikki muut puolueet paitsi persut on täys mätiä ja reppanoita .
Li Andersson oli opetusministeri inklusioineen. Hän on todellinen musta enkeli. Hienostoperheem kasvatti! Astuisi nyt vaan selittämään tilannetta.
Luoja paratkoon mihin tämä maa, ja koko Eurooppa, menevät!