Montako sangollista ilmaisia marjoja keräsit tänään?
Luonto tarjoaa nyt parhaita antimiaan ihan ilmaiseksi. Sen kun käyt ottamassa omasi.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntiveloitus omasta ajastani ei oo kyllä ihan ilmasta. Ei toi poimiminen mitään viihdettä ole kuitenkaan että voisi pitää "ilmaisena"
Miten hinnoittelet raittiin ilman, kevyen liikunnan ja sen kun mieli lepää luonnon rauhassa?
Tänään vain 8 sangollista, kun piti palata kuskaamaan lapsia puoliltapäivin. Eilen keräsin 13 sangollista. Kerään myyntiin ja kaikki menee kuin kuumille kiville. Omat marjat on jo pakkasessa eikä enempää mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huoli kaikilla nyt on marjoista? Milloin kenenkin pitäisi olla keräämässä niitä. Kyllä kaikki halukkaat keräävät, se on varma. Jos jokaista marjaa ei tule kerätyksi, niin sekään ei ole huono asia.
Nyt ne pitää kerätä tai mätänevät metsään. Marraskuussa on myöhäistä mennä marjaan.
Mitä sitten vaikka mätänevätkin?
Hölmöähän se on jättää ilmaiset marjat metsään mätänemään. Jos huoltoasemalla olisi ilmaista bensaa, etkö kävisi täyttämässä kanistereita?
Jos huoltoasemalta saa niitä mustikoitakin valmiiksi kerättynä ja siivottuna hakea omaan ämpäriin, niin haen.
Keräämään en lähde.
Keräsin 1 sankollisen mustikoita. Eiköhän tuo ala olla siinä. 20 litraa vadelmia ja 10 litraa mustikoita, siihen vielä herukat ja omenat, kunhan ne kypsyy. Herukoista teen hilloa, koska ne ei mahdu pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Monta
No se on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntiveloitus omasta ajastani ei oo kyllä ihan ilmasta. Ei toi poimiminen mitään viihdettä ole kuitenkaan että voisi pitää "ilmaisena"
Miten hinnoittelet raittiin ilman, kevyen liikunnan ja sen kun mieli lepää luonnon rauhassa?
Luonnossa voi olla marjastamattakin.
6 ämpärillistä.siis täysiä putsaamisen jälkeen.
Mies kävi heräämässä ämpärillisen vadelmia. Itse keräsin pihasta herukoita mehustettavaksi.
En yhtään, enkä sieniäkään. Lapsena söin niin paljon ettei vieläkään kiinnosta.
En yhtään. Käyn töissä niin on varaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vain 8 sangollista, kun piti palata kuskaamaan lapsia puoliltapäivin. Eilen keräsin 13 sangollista. Kerään myyntiin ja kaikki menee kuin kuumille kiville. Omat marjat on jo pakkasessa eikä enempää mahdu.
Jos ne on samanlaisia sankollisia kuin lehdessä ne Dalla Vallen ostettavaksi tuodut, niin en huolisi ilmaiseksikaan. Raakileita, lehtiä ja oksien pätkiä yhtä paljon kuin mustikoitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin näyttää siltä, että siellä tulee sekopäiseksi vouhottajaksi, kun näitä marjankeruuketjuja lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huoli kaikilla nyt on marjoista? Milloin kenenkin pitäisi olla keräämässä niitä. Kyllä kaikki halukkaat keräävät, se on varma. Jos jokaista marjaa ei tule kerätyksi, niin sekään ei ole huono asia.
Nyt ne pitää kerätä tai mätänevät metsään. Marraskuussa on myöhäistä mennä marjaan.
Hölmöähän se on jättää ilmaiset marjat metsään mätänemään. Jos huoltoasemalla olisi ilmaista bensaa, etkö kävisi täyttämässä kanistereita?
Jos huoltoasemalta saa niitä mustikoitakin valmiiksi kerättynä ja siivottuna hakea omaan ämpäriin, niin haen.
Keräämään en lähde.
Eli olet hölmö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman marjoja olen pärjännyt vuosikausia, mutta bensaa tarvitsen päivittäin autooni. Huono vertaus!!!
En yhtään. Eksyn melkein samantien, jos metsään menen.
Minä kävin viimeksi 1983 kun äiti pakotti.
Sitten muutin muualle opiskelemaan ja marjastus loppui siihen.