Minkä vaatekappaleen ostit viimeksi?
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustan vyötäröltä kavennetun puseron Treen Stokkalta, en ostele paljon ja tuostakin on jo aikaa. Pikkuruisessa kotikaupungissani Kangasalla ei ole enää edes kirpputoria, siellä tein parhaat ostokseni. Nyt asutaan tuppukylässä ei mitään.
Mikä vika Leinolassa olevassa Pirkan kirpputorikeskuksessa on?
Samperin auto correct, siis Lentolassa.
5-packin alushousuja, sellaisia kunnon puuvillaisia maxi-mallisia
Pakko tulla kertomaan, että en muista. 🙈 Siitä on niin kauan! Todennäköisesti se kuitenkin oli joku urheiluvaate.
Joku kesäpusero se oli, viime vuonna. Tänä kesänä olen osanut vain sukkia, niin ja kesäkengät.
Chenillehupparin syyskäyttöä varten.
Tilasin rintaliivit ja miehelle shortsit. Sitä ennen ostin netistä käytettynä ns. suomi merkkien vaatteita, 2 mekkoa, tunikan ja t-paidan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin rintaliivit ja miehelle shortsit. Sitä ennen ostin netistä käytettynä ns. suomi merkkien vaatteita, 2 mekkoa, tunikan ja t-paidan.
Ne liivit ja shortsit ei siis ole tulleet vielä.
Marimekot tunikan, joka minulle on mekko, Juvan myymälästä löytyy aina jotain mieluisaa, nyt musta/ valkoisin kuvioin. On aivan ihana löytö!!!!!
Nanson tummansinisen pellavamekon. Oon käyttänyt sitä jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi eli sukat.
Olisit ostanut vain toisen, niin olisit säästänyt.
Keväällä ostin Zalandosta parit caprileggingsit, tavallisia legginsejä muutaman parin, alushousuja ja parit urheiluliivit.
Vaaleat kesähousut ja pari maripaitaa.
Bikinit 50% alennus pari viikkoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustan vyötäröltä kavennetun puseron Treen Stokkalta, en ostele paljon ja tuostakin on jo aikaa. Pikkuruisessa kotikaupungissani Kangasalla ei ole enää edes kirpputoria, siellä tein parhaat ostokseni. Nyt asutaan tuppukylässä ei mitään.
Samperin auto correct, siis Lentolassa.
hahaa, olin vähän että mitä? Olen siis Kangasalta kotoisin.
Itse ostin uudet farkut, maksoi 12e
Yöpaidan ja -housut Lidlistä 7 e.
Kengät 119e. Sitä ennen kengät 80e. Tuotakin ennen kengät 130e. Kuten huomaa, mä tykkään kengistä ja mulla niitä on useita pareja. Kovin kalliita en raaski ostaa eli kaipa nuo ovat sellaisia keskihintaisia, hyviä merkeiltään. Mutta, noiden ostosten välissä on muutama kk eli en niitä kenkiäkään osta joka kk. Koskaan en ole maksanut niistä yli 200e.
Vierailija kirjoitti:
Kengät 119e. Sitä ennen kengät 80e. Tuotakin ennen kengät 130e. Kuten huomaa, mä tykkään kengistä ja mulla niitä on useita pareja. Kovin kalliita en raaski ostaa eli kaipa nuo ovat sellaisia keskihintaisia, hyviä merkeiltään. Mutta, noiden ostosten välissä on muutama kk eli en niitä kenkiäkään osta joka kk. Koskaan en ole maksanut niistä yli 200e.
En ole nykyhallituksen aikana ostanut mitään vaatteita/kenkiä Suomesta. Tulevat ulkomailta, jossa aikuiset lapseni asuvat. Suomessa kyseiset tuotteet ovat ylihinnoiteltu ja laatu huono