Oletko joskus rukoillut kostoa ja saanut sen?
Itse rukoilen joka päivä Jumalaa rankaisemaan tiettyjä, ylitseni on pyritty jyräämään eikä tarpeistani tai mielipiteistäni ole välitetty yhtään, saapa nähdä toimiiko
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oletko saatananpalvoja?
Kristityt eivät koskaan rukoile kostoa.
Anna meille anteeksi syntimme NIIN KUIN MEKIN annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
En, ihan Jumalaa rukoilen. Olen pyrkinyt kohtelemaan toisia hyvin mutta se ei ole ollut vastavuoroista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saatananpalvoja?
Anna meille anteeksi syntimme NIIN KUIN MEKIN annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
En, ihan Jumalaa rukoilen. Olen pyrkinyt kohtelemaan toisia hyvin mutta se ei ole ollut vastavuoroista.
Ap
Oletko joku 6v?
Jesse käski kääntää sen toisenkin posken. Toimin niin.
Olet väärässä.
Jos joku kohtelee sinua huonosti, anna anteeksi ja katkaise välit.
Kosto ei kuulu kristinuskoon.
Miksi myrkytät mielesi tuolla tavalla?
Enoo rukoillu, mutta kaiken olen kyllä itse kostanut. Ja aiettä kosto tuntuu aina niin makealta.
Hammurabin laki on oikeinta oikeutta.
Juljus kirjoitti:
Enoo rukoillu, mutta kaiken olen kyllä itse kostanut. Ja aiettä kosto tuntuu aina niin makealta.
Oletko saatananpalvoja?
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Oletko saatananpalvoja?
No enoo. Miks olisin? Silmä silmästä ja hammas hampaasta.
En. Mutta karma on tullut heille. Niin se tulee aina, enemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko saatananpalvoja?
Hehehe! Naiset rukoilee kostoa ihan uskontokunnasta riippumatta.
En todellakaan. Mitä järkeä? Tuskin Jumala alkaa kenenkään koston välineeksi?
En ole rukoillut, kun en ole koskaan uskonut Jumalaan. Mutta kaksi minua työelämässä väärin kohdellutta ihmistä on kuollut, toinen syöpään, toinen oman käden kautta.
Vielä olisi kolmaskin ihminen, jolle varmaan tapahtuu jotain ikävää. Olen siivonnut hänet elämästänu kokonaan, joten tuskin saan koskaan tietää.
Jesse käski kääntää sen toisenkin posken. Toimin niin.
Kuka ihmeen Jesse?
Jesse James ei ainakaan tehnyt niin.
Oletko saatananpalvoja?