Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metan vakoilu. Tein fb-profiilin peitenimellä ja se osasi heti suositella kaveriksi ihmisiä, joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä

Vierailija
29.07.2026 |

Mistä saakelista se ottaa nää? Suuri osa oli sellaisia että näillä ihmisillä ei ole tallennettuna edes minun puhelinnumeroani tai sähköpostiosoitetta tai minulla heidän. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tyrkyttää ainakin ihmisiä joiden kanssa käy samoissa paikoissa. Olen opettaja ja Facebook tyrkyttää oppilaita kavereiksi. Ei ole niiden kanssa yhteisiä kavereita, joten epäilen että johtuu samoista paikkatiedoista.

Vierailija
2/3 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tyrkyttää ainakin ihmisiä joiden kanssa käy samoissa paikoissa. Olen opettaja ja Facebook tyrkyttää oppilaita kavereiksi. Ei ole niiden kanssa yhteisiä kavereita, joten epäilen että johtuu samoista paikkatiedoista.

Mulla on tullut ehdotuksiin omia potilaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kännykässä facebookia ja kone on aina samassa paikassa kotona. Silti minulle tulee AP:n tavoin täysin outoja kaveriehdotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän