Miltäs teistä lampaista tuntuu kun kesälomaa jäljellä enää kolme päivää?
Kommentit (26)
Ap on flunssassa kotona, joten tässä ketjussa alamme tylsyyden poistamiseksi valmistaa pahvilaatikoista suomalais-ruotsalaista 80-luvun autolauttaa. Aloitetaan vaikka liimaamalla pahvinpalasia yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on flunssassa kotona, joten tässä ketjussa alamme tylsyyden poistamiseksi valmistaa pahvilaatikoista suomalais-ruotsalaista 80-luvun autolauttaa. Aloitetaan vaikka liimaamalla pahvinpalasia yhteen.
Rakastan sua AP. Ihanaa että jaksat ja viitsit touhuta. Ite vaan makaan peiton alla ku masentaa. Tuli hyvä mieli että joku alkaa askarrella jotain eikä vaan makaa omissa (henkisissä) paskoissaan niin kuin minä.
Punapilleröikää AP:ta ja muita saturnuksen palvonnasta
Itse olen 45v ja pitkäaikaistyötön, ei kiinnosta enää työnteko. En aio edes työtä tehdä enää. Saa katsella illalla telkkarista hyviä leffoja myöhään eikä tarvitse herätä johonkin ärsyttävään herätyskelloon!
Kohta pääsee nauttimaan syksystä lenkkipolulla.
Nyt mietit päässäsi kuinka junttia japanilainen ruokakulttuuri on. Pystyt jo kuvittelemaan sen hikisen toimistotyöläisen tursuttamassa wasabia kylmään noin pari päivää sitten vanhaksi menneen sushin päälle. Lopuksi tämä 117 senttinen lammas murahtaa onneissaan "aah, kore wa ii desu" ja huuhtelee koko sanoinkuvaamattoman vittupaskan alas lämpimällä riisiviinillä. SIIS HYIVITTU! Entäs sitten nää elämäntapaluuserit eli hikikomorit jotka päivästä toiseen keittelevät nuudeleita vedenkeittimessä ja maustavat koko vitunhirvittävän seoksen soijalla että siinä olisi jotain makua (eli pelkkä soija). Sairasta sanon minä. Kovasti sitä jaksetaan helvetti soikoon huudella siitä hiilaripaskasta mitä lampaat vetävät, vaikka itse syödään juuri sitä mihin on varaa eli nuudelia, hiilarivittupaskan kuningasta. Siis japanilainen keittiö on ihan suoraan sanoen pelkkää ruoalla pelleilyä. Jotkut vitunlöllölohella höystetyt paskalevät ja riisipallot sekä ramen- kaikki sitä samaa vitunitsemurhametsässä valettua leväpaskaa jota en syöttäisi edes porsaille. Lisäksi ainoa mauste joka tässä maassa tunnetaan on soija ja sitäkin laitetaan niin vitustiruokiin että testotasot varmasti laskisivat. Loppuun bonukseksi ramenin valmistusohjeet: >nuudelia >vettä ämpärillinen >lihakimpale >öljyä Miksaa keskenään ja lämmitä hellalla. Tarjoile junttiystävillesi samalla kun katsotte Game Showta. Siis hyiVITTU
Olen psykopaatti ja pikku pomo. Oikein odotan että pääsen kiusaamaan alaisiani.