Ahdasmieliset ihmiset Jodelissa eivät hyväksy, jos hakee seksiseuraa 18-vuotiaiasta
Mikä siinä on, että laillisen seuran etsiminen on monille liikaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias on juuri ja juuri astunut aikuisuuden kynnykselle. Se miksi tällaista aloituksessa mainittua tilannetta kritisoidaan on, että tästä ikäryhmästä seuraa hakevat ovat reilusti 18-vuotiaita vanhempia. Tällöin näissä tilanteissa on merkittävä valtasuhde ja riski hyväksikäytölle.
Mutta jos ei ikinä 18-vuotiaana saanut omaikäisiltään p.illua, niin meinaatko, että silloin pitäisi loppuikä olla ilman 18-vuotiaan p.illua?
Jos sitä ei saanut mies nuorena ja raikkaana silloin, ei sitä saa mies vanhana rupsunakaan.
Mutta jos jäi kiinni ujoudesta ja koulukiusaamisesta?
Jos nainen sinut oikeasti haluaa, siinä ei ole miehen ujous tai koulukiusattuna oleminen este, koska lähes kaikki miehet ovat jokanaisen ilmaisia "h*oria. Itsekin tarjoat itseäsi vapaasti naisten p*ntavaksi jodelissa.
No siis, kyllähän mulle tuli aikanaan tytöt juttelemaan, mutta silloin en uskaltanut sanoa kuin joo ja nyökkäillä, koska ajattelin, että muuten pitävät mua nolona, jos sanon jotain tyhmää. Ehkä joku nuori likka voisi vieläkin tulla juttelemaan.
Muille ihmisille puhuminen on normaalia käytöstä eikä sen tavoite muilla kuin harvoin ole päästä harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi haet juuri 18-vuotiaista s. seuraa itsellesi?
Se nöyryys ja paikkojen kiinteys viehättää minua. 😋
No siis, kyllähän mulle tuli aikanaan tytöt juttelemaan, mutta silloin en uskaltanut sanoa kuin joo ja nyökkäillä, koska ajattelin, että muuten pitävät mua nolona, jos sanon jotain tyhmää. Ehkä joku nuori likka voisi vieläkin tulla juttelemaan.