Millä täyttäisit ison lasipurkin?
Ostin hetken mielijohteesta sinänsä kauniin ja kannellisen lasipurkin miettimättä mitä siinä säilyttäisin.
Kommentit (47)
Kuinka iso purkki, montako litraa vetoisuudeltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En millään, en osta turhaa paskaa enkä harrasta turhia "koriste" esineitä. Jos tavaralle ei ole käyttöä, tavaraa ei tule. Jos sellainen lojuu nurkissa, se lähtee nurkista.
Itsekin heitin kaiken pihalle asunnostani kun kävi kyllästyttämään. Pidän askeettisesta tyylistä, ruoanlaitto on tosin välillä haastavaa. Sen vuoksi syön usein ulkona.
Minä heitin miehen pihalle kun se vaan lojui sängyssä koko ajan.
Niin minäkin aikoinaan toimin. Pisteet tälle
Aluksi varmaan ihan ilmalla. Pitäisi miettiä tarkemmin mikä sen tilallle sopisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Täytä se vähitellen kolikoilla, jolloin se toimii säästölippaana.
mulla on sellainen gallonan viskipullo kohta täynnä 2eurosia, painaa aika hitokseen
Juomiesi viinipullojen korkeilla. Sitten kun purkki on täynnä, voit ihmetellä miten se jo puolessa vuodessa täyttyikään.
Putinilla.
Onhan purkki varmasti ilmatiivis?
Keräisin kadulta tupakantumppeja täyteen.
Tekisin siihen purkkipuutarhan. Googlesta löytyy ohjeet.
Pyydystä käärme ja laita eetteriin. Todella erilainen koriste.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sellainen tosi iso Ilvestölkki täynnä hiluja. Kerran se vaan hajosi ihan itsekseen ja kaikki sirut ja kolikot levisivät lattialle. Oli yli 3000 euroa rahaa pitkin lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne kolikot kun kukaan normaali ihminen enää käytä mitään käteistä?
Aika monikin käyttää.
Olisko kannattanu pitää ne mille on käyttöä? Kuten minä kerroin tekeväni. Oletko idiootti vai esitätkö vain?