Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satisfyer

Vierailija
28.07.2026 |

Onko muita naisia, jotka saavat orgasmin ainoastaan satisfyerilla? Olen parisuhteessa naisen kanssa, joka saa orgasmin ainoastaan tuollaisella tai muulla suristimella.

Kuinka yleistä tämä on? Sormin tai kielellä ei saa, mutta lähellä on kuulemma ollut. Jotenkin vaan jää sellainen turha olo kun hieroo oljyillä eroottisesti eri puolilta kehoa, ja yrittää parastaan kahden tunnin ajan ilman orgasmia. Suristimella saa alle minuutissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Omin käsin tai tuolla. Lähellä on jatkuvasti miehen kanssa mutta ei vaan onnistu. Vinkkejä otetaan vastaan. 
Satisfyer voi tuottaa sellaista jatkuvaa orkkua, ensin pari pientä ja sit kunnon räjähdys. Enkä käytä sitä liikaa, siitä ei kyse. 

Vierailija
2/3 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se värkki on pilattu tunnottomaksi noilla satisfyereilla ja muilla. Sitten valitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin yhden naisen, joka saa vain satisfyerilla ja vähän kehnommin (lue: niin turhauttavaa että motivaatio menee ennen kuin orkku tulee) pienellä vibraattorilla kun sitä pitää suoraan klitorista vasten. 

Hän on hyvä ystäväni ja joo puhutaan näistä hyvin avoimesti. Muista olisikin paha sanoa sen tarkemmin kun hänen lisäksi on vain yksi sellainen ystävä, jonka kanssa tällaisista puhutaan. 

Olen itse bi, enkä osaisi loukkaantua jos päätyisin sänkyyn naisen kanssa, joka saisi vain lelulla. Sitten tietysti se lelu käyttöön ja kuuntelisin ohjeita, koska itselleni tuontyyppiset lelut eivät ole käytössä tuttuja :) 

Rakastan itse antaa suuseksiä, mutta se ei ole kaikkien naisten lemppari niin en tosiaan ole siitäkään loukkaantunut. On yksilöllistä ja anatomiastakin riippuvaa mikä kellekin toimii. Ainakin tuo ystäväni joka saa lähes vain satisfyerilla on suorastaan rietas ja hyvin sinut itsensä kanssa, ettei ole ainakaan mistään estoista kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä