Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset näkevät lentäjissä?

Vierailija
27.07.2026 |

Kun kerran täällä niitä niin kovasti naiset tuntuvat ihannoivan. 

Kommentit (435)

Vierailija
201/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto että olisi ärsyttävää jos mies olisi lentäjä. Elämä tosi epäkäytännöllistä ja ajoittain yksinäistä ja raskasta.

….sanoo kettu pihlajanmarjoista…

Miksi mä haluaisin miehen joka nuohoaa jatkuvasti muualla? Vähän kuin olisi tuurijuoppo mies.

Mit vit? 

Vierailija
202/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto että olisi ärsyttävää jos mies olisi lentäjä. Elämä tosi epäkäytännöllistä ja ajoittain yksinäistä ja raskasta.

Elämä on ihanaa lentäjän vaimona. Mies on kyllä paljon poissa, mutta noina aikoina voin toteuttaa itseäni, matkustella ja shoppailla -onneksi on miehen luottokortin rinnakkaiskortti käytössä. En vaihtaisi osaani siihen, että joku perästä vedettävä vetelys olisi kaiket päivät ja illat kotona. 

Jaa. Itse ratkaisin asian niin että en ottanut perässä vedettävää vetelystä (vai perästä?). Ja koska halusin lapsia, niin halusin miehen joka jakaa vastuun. Ja ihan omilla rahoilla voin hoitaa ostokseni.

Kun mieheni on kotona omistautuu hän lapsille 150%:sti. En koe elämääni raskaaksi millään lailla eikä tarvitse itse edes käydä töissä niin saan myös riittävästi levättyä. 

Eli missä ne lapset on silloin kun matkustelet ja shoppailet kun mies on työreissussa?

Mummolassa :) Mutta ovat kohta jo teinejä niin pärjäävät pian keskenäänkin. 

Eli sä et oo itse hoitanut koskaan lapsiasi vaikka makaat kotona työttömänä? Varsinaisen kultakimpaleen se lentäjä löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on ihanaa lentäjän vaimona. Mies on kyllä paljon poissa, mutta noina aikoina voin toteuttaa itseäni, matkustella ja shoppailla -onneksi on miehen luottokortin rinnakkaiskortti käytössä. En vaihtaisi osaani siihen, että joku perästä vedettävä vetelys olisi kaiket päivät ja illat kotona. 

Jaa. Itse ratkaisin asian niin että en ottanut perässä vedettävää vetelystä (vai perästä?). Ja koska halusin lapsia, niin halusin miehen joka jakaa vastuun. Ja ihan omilla rahoilla voin hoitaa ostokseni.

Kun mieheni on kotona omistautuu hän lapsille 150%:sti. En koe elämääni raskaaksi millään lailla eikä tarvitse itse edes käydä töissä niin saan myös riittävästi levättyä. 

Eli missä ne lapset on silloin kun matkustelet ja shoppailet kun mies on työreissussa?

Eli sä et oo itse hoitanut koskaan lapsiasi vaikka makaat kotona työttömänä? Varsinaisen kultakimpaleen se lentäjä löytänyt.

En ole työtön. Eli en nosta tukia tai hae töitä. Teen paljon  hyväntekeväisyystyötä, joten kannan kyllä korteni kekoon. Joidenkin vaikeaa ymmärtää että kaikki palkkatyötä tekemättömät ei ole yhteiskunnan elättejä. 

Vierailija
204/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki kotirouvan työttömiä ole! 

Vierailija
205/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että tuo lentäjän rouva on työtön?? Ei työelämän ulkopuolella oleminen ole aina sama kuin työtön! 

Vierailija
206/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen glamouria ammatissa. 

Vierailija
207/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen 

Vierailija
208/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen glamouria ammatissa. 

Vähenemään päin kyllä 

Vierailija
209/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että tuo lentäjän rouva on työtön?? Ei työelämän ulkopuolella oleminen ole aina sama kuin työtön! 

Jep. Itse tosin en ole lentäjä, vaan yrittäjä, mutta myös oma vaimoni on kotirouvana nyt. Hän ei hae töitä, mutta aikoo varmaan jotakin tienata, kun lapset ovat isompia. Lapsilisää toki mekin saamme.

Vierailija
210/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status ja raha,.ne kiihottaa naisia..aina.

Vierailija
211/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä on mies, jolla on lähes pomminvarma kovapalkkainen duuni tarjolla loppuelämäksi. Siis niin kauan kuin terveys kestää ja lentolupa säilyy.

Tässä yksi uutinen tänään. Helsingin Sanomat 29.07.2026

Animaatio näyttää, miten lomalennot tukkivat maailman taivaan

"Kaupallisen lentoliikenteen kaikkien aikojen ennätys rikkoutui 23. heinäkuuta. Flightradar24 seurasi tuona päivänä 153 359 kaupallista lentoa vuorokaudessa. Edellinen ennätys oli 137 225 lentoa heinäkuulta 2023."

Vierailija
212/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa sinne vuokrayksiöönne, työttömät incelmiehet. 

Lentäjillä ja lentoemännillä riittää duunia maailman tappiin asti.   :D

Vierailija
213/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lentoemäntä on hyvin koulutettu (lukio + yliopisto). Kielitaitoa vaaditaan kaikilta lentoemänniltä, joten peruskoulupudokkaat eivät pärjää.

No ei kyllä kovinkaan monella yliopistotutkintoa ole taustalla, AMK tai opistotaso kylläkin. T. Ex-emo 

Että sellaset työkaveri sulla siellä. Osanottoni, ettet ole päätynyt samaan työvuoroon missä yliopiston käyneitä (valmistuneita tai opinnot tauolla) on useampi. 

Vierailija
214/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ihannoinut lentäjiä. Paitsi Twenty One Pilots, mutta heitä ihailee jotkut miehet ja naiset. 

Vierailija
215/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status, rahaa, testattu hyväkuntoiseksi sekä psyyke että fysiikka. Naisia riittää. Vaimot kuitenkin yllättävän luonnollisia. En ole nähnyt kellään tuntemallani lentäjällä mitään botox naamaista naista vaan sellaisia aika meikittömiä perheenäitejä 

Vierailija
216/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 20% on opportunisteja. 

Itse haluan miehen, joka on turvallinen, empatiakykyä ja luotettava, ja joka osaa puhua ja on huumorintajua. 

Miehet itse luettelee rahojaan ja statustaan ja sitten tukan ja leuan välissä on niin tyhjää, ei niin mitään persoonallisuutta. 

Vierailija
217/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lentoemäntä on hyvin koulutettu (lukio + yliopisto). Kielitaitoa vaaditaan kaikilta lentoemänniltä, joten peruskoulupudokkaat eivät pärjää.

No ei kyllä kovinkaan monella yliopistotutkintoa ole taustalla, AMK tai opistotaso kylläkin. T. Ex-emo 

Että sellaset työkaveri sulla siellä. Osanottoni, ettet ole päätynyt samaan työvuoroon missä yliopiston käyneitä (valmistuneita tai opinnot tauolla) on useampi. 

Onhan meitä akateemisiakin, mutta vähemmässä määrin. Itsekin KTM ja lensin opintojen aikana ja heti valmistuttuani. Nyt olen uraa tekemässä rahoituksen parissa ja matkustajan roolissa tulee työmatkoiltua monta kertaa vuodessa :)

Vierailija
218/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aihe on "Mitä naiset näkevät lentäjissä" mutta tästähän on tullutkin incelmies voimafantasiaketju. Nyt incelit ulisevat, että lentäjät eivät halua tavallista naista. Lentäjälle pitää olla korkean tason nainen. Siis huippumallin kroppa, kauniin kasvot ja korkeakoulutus.

Tuli selväksi, että inceleitä vituttaa kovasti se, että naiset (juuri ne tavisnaiset) katselevat lentäjämiehiä. Incel jää kokonaan ilman miestä, koska tavisnainen ei kiinnostu (eikä kiihotu) erakkonörtiksi jääneestä incelmiehestä.

Vierailija
219/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 20% on opportunisteja. 

Itse haluan miehen, joka on turvallinen, empatiakykyä ja luotettava, ja joka osaa puhua ja on huumorintajua. 

Miehet itse luettelee rahojaan ja statustaan ja sitten tukan ja leuan välissä on niin tyhjää, ei niin mitään persoonallisuutta. 

Ei kyllä lentäjät leveile. Keitä itse tunnen ovat melko vaatimattomia eivätkä erotu millään lailla. 

Vierailija
220/435 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on lentäjän kanssa naimisissa ja kertoo, että esim. uudella työpaikalla naispuoliset työkaverit (joita lähes kaikki) olivat alkaneet hylkimään siskoani kun olivat kuulleet siskon miehen ammatin. Ja senkin olivat kuulleet kun olivat kysyneet eli sisko ei mitään ollut fleksaillut. Ilmeisesti katkeria tai kateellisia. Outoa.