Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalat ristissä orgasmi

Vierailija
27.07.2026 |

Saako nainen helposti orgasmin laittamalla jalat ristiin istuessaan tai seisten.

Aikoinaan koulussa tytöt olivat aina jalat ristissä voihkivat. Silloin terveyssiteet olivat paksumpia jolloin klitorikseen tuli hyvä paine. Tässä taannoin kun kävin iltakurssia, yksi nuori nainen heilutti kokoajan jalkojaan ja välillä voihki hiljaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3-5% naisista masturboi tällä tekniikalla, vaimoni on yksi näistä. Googleta syntribication. 

Vierailija
2/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua kouluvuosilta. Paikat oli todella herkät ja yksien farkkujen sauma painoi ihanasti just klitan ja pimpin kohtaan jalkoja päällekkäin tiiviinä pakettina keinutellessa ja vähän lantiota samalla nostellessa. Yhden pojan kaa meillä oli leikki takarivissä. Hän hiplasi hupparin alla paljasta pystyä kulliaan, sen nuppia ja välillä veteli varresta se kokonaan esillä uhkarohkeasti, kun mä keinuttelin tuolleen. Seurusteltiin silloin, suudeltiin ja pantiin kaikki välitunnit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan saa. En helposti enkä vaikeasti.

Vierailija
4/7 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klitoris päässä. Ja NAUTIN SAAT ANA

Vierailija
5/7 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klitoris päässä. Ja NAUTIN SAAT ANA

Minulla kielen kärjessä. Helppo imeskellä itselle orgasmi!

Vierailija
6/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttua kouluvuosilta. Paikat oli todella herkät ja yksien farkkujen sauma painoi ihanasti just klitan ja pimpin kohtaan jalkoja päällekkäin tiiviinä pakettina keinutellessa ja vähän lantiota samalla nostellessa. Yhden pojan kaa meillä oli leikki takarivissä. Hän hiplasi hupparin alla paljasta pystyä kulliaan, sen nuppia ja välillä veteli varresta se kokonaan esillä uhkarohkeasti, kun mä keinuttelin tuolleen. Seurusteltiin silloin, suudeltiin ja pantiin kaikki välitunnit.

Mä tein tota kans. Nii helppoo saada orggu kesken tylsän ruotsin tunnin..... :D

Meillä oli yks pulpetin alla lantiota nosteleva poika. Tyydytteli yhessä mun kanssa tolleen. Huomasin että muutenki teki sitä mun lähellä vähän niinku salaa ja että sillä seisoi jos olin vaikka kyykys käytävällä jalat koukussa tutkimassa reppua tai jotain.. Tosi kiihottavaa huomata ja ajatella et se kiihottui noin musta... Että olin nii kuuma ... :D

Vierailija
7/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli tyttöystävä jolle annoin sen vuoden seurusteluaikana yli sata suuseksiorgasmia hänen pitäessä jalat ristissä rintaansa vasten ja tarjoillen nuoltavaa herkkuaan yhteen puristettujen reisien välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän