Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätetty täysin yksin elämässä vaikka en ole kellekään näille tutuille tehnyt mitään

Vierailija
27.07.2026 |

Mulla ei ole ketään tukena elämässä. Mulle on tehty väärin ja ihmiset valinneet puolensa. Ja ollaan hyvää pataa menestyjien kanssa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait halutaan että teen im. En tee sitä tahallaankaan

Ap

Vierailija
22/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule pikku vassu. tee kerrankin itsekin joku aloite, äläkä heittäydy passiiviseksi. siis jotain muuta kuin mielenosoituksia kadulla, jotka nekin muut ovat organisoineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin se on -Suomi on tälläinen syrjäinen paikka, jokainen kulkee silmälaput silmillä - toista ei nähdä. Näin teen minäkin, koska kaadun jos vilkaisen sivulle - on keskityttävä pystyssä pysymiseen. Ja jokainen vastaantuija näyttää vain siltä niin kuin olisivat onnellisia _ teeskennellä täytyy. Ja näin olen kulkenut tässä maassa vuosikausia näkymättömänä, onhan sekin vapautta.

Vierailija
24/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä huutaa kuin sinne huudetaan. Tarkoitan tällä sitä että jos ei koskaan osoita itse antavansa ystävilleen pyyteetöntä aikaa on sitä turha odottaa muiltakaan. 

Olen itse opetellut auttamaan muita myös silloin kun se ei ole itselle ollut  luontevaa. En tosin odota muilta apua ja avun pyytäminen on vaikeaa minulle mutta apua on tullut silloin kun sitä on osannut pyytää.

Vierailija
25/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä huutaa kuin sinne huudetaan. Tarkoitan tällä sitä että jos ei koskaan osoita itse antavansa ystävilleen pyyteetöntä aikaa on sitä turha odottaa muiltakaan. 

Olen itse opetellut auttamaan muita myös silloin kun se ei ole itselle ollut  luontevaa. En tosin odota muilta apua ja avun pyytäminen on vaikeaa minulle mutta apua on tullut silloin kun sitä on osannut pyytää.

Kyllä sitä tavaraa on annettu kun on pyydetty. Ja ilmaitteeksi vielä. Että hyväsydämisiä on oltu. En vaan saa takaisin sitä itse. 

Ap

Vierailija
26/26 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja kun voitin lotossa niin joku laverteli sukulaisille ja kaikki soitteli ja pyysi rahaa vaikka emme olleet nähneet 20 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän