Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies ei pidä itsestään huolta!

Vierailija
23.05.2007 |

Kun ollaan johonkin menossa, mies vetää ryppyiset vaatteet päälle ja häipyy, etten varmastikaan voi niitä silittää. Ei laita hiuksiaan, ei hoida ihoaan, vaikka hänelle oikeat tuotteet olen ostanut. Sitä ei kiinnosta millaisissa vaatteissa kulkee tuolla ihmisten ilmoilla.

Itse aina olen huoliteltu kun olemme johonkin menossa. Joten, on hiukan noloa kun itse olen nättinä ja mies ku suoraan jostain kaatikselta. En oikeesti kehtaa kulkea enää miehen kanssa missään :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se hyvä, että vaimo on huoliteltu, eikä mikään marimekkoraitapaita päällä kulkeva läskikasa. prkl. Voisinpa joskus vaan mennä tukka sekaisin, likaiset vaatteet päällä haisevana johonkin. Ehkä mies rupeais tajuamaan...tai sit ei. ap

Vierailija
2/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko auttaa häntä hieman - vie parturiin, silitä joskus vaatteet valmiiksi, puhdista hänen ihonsa - niin että pääsee alkuun ja huomaa että on ihan mukava olla siisti.

itse en tuollaisen miehen kanssa voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan tehnyt mieli sekstailla miehen kanssa ku aina oli kanssa ihan kamalan näköinen. mies ihmetteli että miks seksiä ei enään saa niin kerroin rehellisesti mutta ystävällisesti totuuden. kyllä tehos!

Vierailija
4/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin siitä asiasta puhua miehelle. Ehkäpä sitten tajuaisi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi