Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vaihtanut miestä?? Vakavaraisesta köyhään??

Vierailija
23.05.2007 |

Onko järkeä vaihtaa komeasta ja vakavaraisesta jonka kanssa ei ole mitään kemiaa, köyhään baarimikkoon jonka kanssa kemiat pelaa?

Voinko rakastaa pyyteettömästi??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun arki alkaa alat toivoa, että baarimikolla olisi vakavarainen päivätyö ja hyvä sivistys.

Mutta joissain tapauksissa uskomaton rakkaus ja intohimo liitää yli arjellisten vaikeuksien, jos ei ole lapsia " pakottamassa" säntillisyyteen.

Vierailija
2/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä seksittömässä suhteessa tämän kunnollisen miehen kanssa :P Kuin kaverin kanssa asuisi.... Ikävä seksiä ja intohimoa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin sivistynyt... kuitenkin oikeasti luulen, että vaihto voisi alkaa kaduttaa..kuitenkin huuma laskee ja sitten jää jäljelle kaikki se muu. Eli köyhyys, ei yhteistä aikaa, mies viikonloput poissa, ei tajua ja on vähän hölmö(?)...

Vierailija
4/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä hyvätuloinen oli väkivaltainen ja muutenkin kamala. En hetkeäkään miettinyt ja tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
5/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan baarimikkoa ota, nehän ei ole uskollisia

Vierailija
6/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älä nyt ainakaan baarimikkoa ota, nehän ei ole uskollisia

Vierailija
7/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat 2 kärpästä yhdellä iskulla ;-)

Vierailija
8/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen paljon onnellisempi tuon köyhän ihanan kanssa kuin sen rikkaan surkimuksen...

Kyllä rakkaus voittaa rahan mennentullen.

Vierailija
9/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä palkkapussin perusteella? Itse tein ainakin näin. Mies on pienipalkkainen ala-asteen ope, itse diplomi-insinöörinä tienaan noin tuplaten sen minkä hän. Ja onni ja intohimo kukoistaa ;)