Miksi laitat yksinäiselle kaverillesi kehuskelukuvia kesälomaltasi?
Kommentit (24)
Jotta hän ei huomaisi peräsuolen laskeumaani.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Eikö kaveria kiinnosta?
Ei kiinnosta.
Kaverilla ei ollut itse varaa reissata niin saa nauttia ainakin kuvamateriaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Miksi ei?
Miten niin kehuskelukuvia?? Ihan vaan kuulumisia!
Ei nyt muutenkaan juupajoen kuvat nappaisi 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Miksi ei?
No!
Ystäväsi laittaa lomakuvia, mihin? Sinun postiluukustasi sisään? Ilmoitustaululle? Whatsapissa sinulle henkilökohtaisesti? Vaiko pelkästään Facebookissa tai Instassa: silloin ne eivät ole henkilökohtaisesti kenellekään.
Tai töissä uupuneelle hassunhauskoja ostoskuvia ja loputonta selostusta siitä, missä on käynyt. Tietenkään kaveri ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt muutenkaan juupajoen kuvat nappaisi 😫
Miksi ei?
Jos on huono itsetunto, niin kaikki on kehuskelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla ei ollut itse varaa reissata niin saa nauttia ainakin kuvamateriaalista.
Luuletko ettei kaveri osaa itse etsiä haluamiaan kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi laittaa lomakuvia, mihin? Sinun postiluukustasi sisään? Ilmoitustaululle? Whatsapissa sinulle henkilökohtaisesti? Vaiko pelkästään Facebookissa tai Instassa: silloin ne eivät ole henkilökohtaisesti kenellekään.
Whatsapp, eli silloin niihin pitää jotenkin reagoida.
Face olisi reilumpi. Silloin reagoin jos kuva/tekeminen oikeasyi mieleeni.
Miten olet yksinäinen, jos sinulla on kuitenkin kaveri, joka lähettelee lomakuvia?
Eikö siis saisi kertoa kuin sellaisista kokemuksista, joita kaverillakin on? Puhutaan vain siitä, mikä on koettu samaan aikaan? Omaa elämää ei saa olla tai siitä ei ainakaan saa kertoa?
Munkin kaveri laittaa mun meseen kuvia aina lomiltaan. Muuten ei viestittele juuri koskaan. Naurettavaa.
No onhan se tavallaan vähän törppöä. Ig:hen laittelen kivoja kuvia, mutta en lähettele kavereille, joiden tiedän paiskivan parhaillaan töitä vaikka mielenterveysosastolla tms... tai kun tiedän, että ystävällä on rankkaa, lapset sairastaa jne, niin en laita kuvia kakkukahveista ja juhlista yksityisesti. Yksi ystävä tosin blokkasi mut aikanaan, vaikka tosiaan jaoin reissuistani vain someen, kertoikin sen, että ei kestä mun "kivaa elämää"... noh en päivitellyt someen kuvia niistä hetkistä mitä vietin sairaalassa lasten kanssa tms, vaikka moni niinkin tekee.