Mitä sulla on nyt lasissa?
Itse juon eilen avatusta valkoviinipullosta loppuja.
Kippis! :P
Kommentit (46)
Tuoretta persiljasilppua. Juuri laitoin kalan päälle.
Just paluumatkalla kolmen kuukauden Italian autoreissulta, lasissa kylmää italialaista valkkaria, jota ostin auton täyteen 😂
No ei ainakaan mitään alkoholia sisältävää, ei koskaan.
Vissyä, mutta juon sitä kyllä pullosta suoraan.
Vettä on!
Olen siivoillut tänään ja kaadoin viemäriin 2 pulloa proseccoa kun joku on tuonut enkä itse pidä viineistä. Ei noita oikein voinut Toriinkaan laittaa tai edes roskalavalle.
Mulla on sata lasissa.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
hlvtin pahaa granaattiomenamehua jota vahingossa ostin kun pullo oli karpalon paikalla enkä katsonut etikettiä.
Joo, se on pahaa. Kerran ostin tarkoituksella, maistaakseni. En tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vettä on!
Olen siivoillut tänään ja kaadoin viemäriin 2 pulloa proseccoa kun joku on tuonut enkä itse pidä viineistä. Ei noita oikein voinut Toriinkaan laittaa tai edes roskalavalle.
Olisit antanut kaverillesi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mitään alkoholia sisältävää, ei koskaan.
Miksi?
Valkkaria täälläkin, ole juonut samaa lasillista yli tunnin.
Puoli litraa kylmää vettä jossa pieni loraus sokeroimatonta karpalomehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä on!
Tai vienyt juopolle naapurille. Tosin itsekin kaatelen viinaksia viemäriin, vaikka se ei taida olla edes sallittua.
tyhjä lasi. olen jo hampaat pessyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä on!
Kaikki kaverit on ulkomailla :(
Vierailija kirjoitti:
Dr.Pepper Zero Sugar. Aika koukuttava. Aikaisemmin pepperiä sai mun käsittääkseni vain sokeriversiona.
Senkin ovat menneet pilaamaan. 😒
Yhdyssana