Vakavasti sairaan tilanne
Sairastuin keväällä,akuuttiin leukemiaan. Olin ollut jo,pitkään kivulias. Nyt hoidot on rankat ja ei anneta lupauksia, selviänkö. Nukutaan aviomieheni kanssa eri huoneessa, kun hän kaipaa hyvää unta. Eräänä yönä ahdistus iski niin paljon, että teki mieli päästä mieheni syliin. Pelkäsin kuolemaa. Se, miten hän oli, kuin kylmä kala, ei ottanut minusta kiinni, täynnä kylmyyttä.
Se oli järkyttävää. Roikuin hänessä kiinni ja hän sulki itsensä pois.
Kommentit (13)
Olen pahoillani. Voimia ha halauksia. Pikaista paranemista. Nyt keskityt itseesi.
Miehistä ei ole tuollaiseen. Minä olen saattohoitanut anoppini koska miehelle ja hänen veljelleen tulee paha olo sairaala-asioista. Voi luoja sentään!!! Sen jälkeen tajusin että tuo mies, joka oli silloin ollut puolisoni melkein 15 vuotta, ei tule nostamaan pikkurilliäänkään jos hänen lapsensa tai minä satuttaisiin sairastumaan. Anopin kuolemasta meni vuosi ja 3 kk niin otin eron. Näin miehen ihan uusin silmin ja hyvä olikin kun näin.
Sinuna häivyttäisin miehen elämästäsi. Jos joudut sairaalaan jaksolle, uskoisitko hänen tulevan katsomaan sinua? Mikäli et, tiedät mitä tehdä. En kaipaa henkistä pahaaoloa lisäävää miestä tuossa tilanteessa elämääsi. Olen pahoillani tilanteestasi ja ymmärrän hyvin mikäli et pysty tuota ratkaisua tekemään.
Rakas Ap - ystävä, olen pahoillani, että sairastuit, etkä saa tukea mieheltäsi.
Jeesus Kristus auttaa sinua, kun rukoilet häntä - antaa rauhan, ilon, johdatuksen.
Kukaan muu ei voi meitä ihmisiä auttaa, kuin Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tommosia psykopaatteja. Harmi, että sait tietää asian oikean laidan. Mies terapiaan opettelemaan tukemisen tapoja!
Ei kaikki miehet ole tuommoisia.
Voisitko mennä vaikka jonkun läheisen perheenjäsenen luokse vähäksi aikaa?
Tunnekylmä mies. Tuollaisen miehen kanssa tuntee itsensä vielä yksinäisemmäksi kuin oikeasti yksin ollessa.
Miehet ei kestä heikkoutta. He eivät hoivaa, he haluavat että heitä hoivataan.
Onko sulla joku naispuolinen läheinen sukulainen tai ystävä?
Jätä hänet ennen kuin hän jättää sinut.
(Minä sairastuin krooniseen leukemiaan, mutta luojan kiitos olin jättänyt miesystäväni jo aiemmin, sillä hän ei olisi kestänyt tätä.)
Miehet on tommosia psykopaatteja. Harmi, että sait tietää asian oikean laidan. Mies terapiaan opettelemaan tukemisen tapoja!