Ghostaaminen tuntuu niin saakelin hyvältä!
Kun ajattelee miten monta kertaa minut on ghostattu välittämättä pätkääkään tunteistani. Nyt on muiden vuoro kärsiä. Nautin täysillä aina kun luen tuskaisia viestejä ghostauksen aikana.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kouluampujatkin kostaa kiusaamisensa random viattomille ihmisille... 🙈
Miksi välittäisin muiden tunteista kun minusta ei ole välitetty paskan vertaa?
Koska olet parempi ihminen kuin ne sun kiusaajat? Koska ymmärrät, että nämä ihmiset eivät ole syyllisiä muiden tekoihin? Koska muistat miten pahalta susta itsestä tuntui, etkä halua tuottaa samaa tuskaa muille? Koska olet henkisesti kypsä ihminen?
Aloittaja ei kuulosta kovin kypsältä ihmiseltä...
Varmaan ihan hyvä niille ihmisille, jotka ghostaat. Jos tietäisivät miten väistivät luodin, niin kiittäisivät sua.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei kuulosta kovin kypsältä ihmiseltä...
Onkohan edes 5 vuotta ehtinyt täyttää?
Ei onnistu, mä ghostaan takaisin 🤭
Me ghoustaa You ghoustaa. Everybody ghoustaa and gaslightnigaa. Yo man!
Kaikki mieskokeiluni päättyneet miehen osalta ghostaamiseen. Itsellä ei silti ole sydäntä toimia yhtä mulkusti. N37
Hullut kiduttaa toisiaan, kuin demonit helvetissä. :D Mitähän teistä vielä tuleekaan...
Vierailija kirjoitti:
Heitä homo volttia.
Nyt rupesit vittuilemaan väärälle ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä homo volttia.
Ei. Kyllä sinä olet ihan oikea.
Okei edgypetteri. Jonain päivänä sinäkin kasvat isoksi ja tajuat, ettei ghostaamisessa ole kyse sadismista vaan oman elämän elämisestä. Ja opit ehkä myös, ettei kannata ottaa mallia niiltä ikäviltä tyypeiltä ellei halua kiihdytyskaistaa helvettiin :D Etsi positiivisempia roolimalleja ja unohda tinderit.
Kuvittelet itsestäsi liikoja. Jos olette viestitelleet ja joku kyselee perääsi että miten tästä jatketaan, ei tarkoita sitä että henkilö olisi epätoivoisen rakastunut sinuun. Se, että itse reagoit aiempiin ghostauksiin hylkäämisenä, on ehkä liian voimakas reaktio sinulta. Itse olen ghostannut ja tullut ghostatuksi mutta en vielä viestittelyjen perusteella ole alkanut suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Kaikki ei ota asioita niin kuo...lemanvakavasti kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä homo volttia.
Ei. Kyllä sinä olet ihan oikea.
Ei, vaan minä olen väärä, sinä olet oikea. Ymmärrätkö.
Ei musta, en vaan enää jaksanut ex miesystävän haukkumisia ja arvosteluita mun elämästä. Niitä kesti kaksi vuotta.