Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KADOTETTU loppui ihan hämärästi!

Vierailija
22.05.2007 |

Vai oonko mä ainoa joka ei nyt oikeen hiffanu et miten kaikki sarjan aikana ilmenneet asiat liittyi toisiinsa? Siis mikä tossa nyt oli homman nimi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvittämätön loppu. Maikkarillekin noottia tommosesta!

Vierailija
2/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KADOTETTU (Vanished) tiistaina 22.5. klo 21.00 päätösjaksolla Kotiinpaluu. Silmukka Saran ympärillä kiristyy. Ben etsii tuomari Rainerin käsiinsä.

Rikosdraama Kadotettu oli tuottaja-käsikirjoittaja Josh Bermanin ensimmäinen projekti Twentieth Century Fox -tuotantoyhtiössä. Tammikuussa 2006 kuvattiin sarjan pilottijakso, jonka perusteella Fox tilasi 12 osaa. Yhdysvalloissa Kadotettu esitettiin huippumenestyneen Pako-sarjan (Prison Break) jälkeisellä ohjelmapaikalla.

Kadotettua seurasi keskimäärin 6,5 miljoonaa katsojaa, mutta sarja joutui kilpailemaan NBC:n hittisarjojen (kuten Heroes) kanssa ja katsojaluvut romahtivat. Gale Harold jätti sarjan kahdeksan jakson jälkeen, kun hänen roolihahmonsa kirjoitettiin ulos juonikuvioista. Eddie Cibrian otti hänen paikkansa päänäyttelijänä.

Marraskuussa 2006 Fox ilmoitti peruuttavansa sarjan. Neljä viimeistä jaksoa julkaistiin Internetisssä. Viimeinen jakso lähetettiin joulukuussa 2006.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin petyin sarjaan loppuun. Oon joka jakson katsonut enkä edes ymmärtänyt miksi ne sen Saran kidnappas. Höh...

Vierailija
4/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä edes kuvattu jenkeissä!

Vierailija
5/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on mennyt ostaan ennen kun tiesivät lopun niin ois jättänyt esittämättä koko sarjan.

Vierailija
6/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei vielä edes kuvattu jenkeissä!

Vierailija
7/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan loppuu kesken, jonka vuoksi jätimme miehen kanssa koko sarjan katsomatta. Sain täältä vinkin, jonka perusteella suuntasin jenkkiläisille keskustelupalstoille ja sieltä asia selvisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi