Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tule mitään tästä laihduttamisesta

Vierailija
22.05.2007 |

Koko ajan ruoka mielessä. Hirveä nälkä. Olen syönyt tänään 1400 kcal eikä enempää kärsisi syödä, jotta tulostakin tulee. Olen jo kuukausia yrittänyt laihduttaa, mutta hankalaa on. Itkettää jo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaessa riittää että päivittäinen kalorivaje on n. 500kcal. tällöin viikossa tulisi 3500kcal vaje eli n. -500g laihtuminen. kannattaa käydä laskemassa oma päivittäinen kalorinkulutuksensa esim. netistä löytyvillä laskureilla ja miinustella siitä itselleen sopiva kalorimäärä.

sillä on myös merkitystä mitä ruokaa noilla sallituilla kaloreillaan syö. itse olen huomannut että proteiinipitoinen ruoka pitää nälän paljon kauemmin poissa kuin hiilihydraattipitoinen. esim. rahkapurkki+ sokeroimaton mehukeitto iltapalana pitää nälkää paljon paremmin kuin voileipä. ja tietyisti kannattaa syödä mahdollisimman paljon kasviksia jotta niiden kuitu täyttää vatsaa.

ja sitten vielä kannattaa harrastaa liikuntaa säännöllisesti. se lisää kalorinkulutusta ja mahdollistaa sen, että voi syödä riittävän määrän ruokaa pitääkseen nälän loitolla ja kuitenkin saavuttaa tuon 500kcal vajeen joka päivä. ja toisekseen liikunta kiinteyttää paikkoja, etenkin kuntosaliharjoittelu tuo tuloksia nopeasti.

hyvät sivut aiheeseen www piste kutri piste net

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan löydy itsekuria! Koko ajan nälkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se yhtään lohduttaa niin minä olen pari päivää ahtanut reilusti päälle 2000... menkat tulossa ja rasva himottaa..

Vierailija
4/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ollut jotenkin koko aika nälkä. Miten se voikaan vaihdella päivittäin niin paljon, kun toisena päivänä pärjää hyvin kevyellä syömisellä..?

Ja illalla pistää oikein vihaksi, kun miettii miten paljon taas tänään tulin syöneeksi! Vaikken nyt mitään epäterveellistä syönytkään, mutta paljon kaikenlaista.. Ja vieläkin nälkä kurnii..!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi