Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa mun kanssa

Vierailija
25.07.2026 |

Ei ole taaskaan mitään tekemistä 

Kommentit (731)

Vierailija
81/731 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain itselle uutta

Kokeile vaikka lenkkeilyä uudella alueella, hommaa lemmikki, testaa uutta tv-sarjaa, sisusta uusiksi järjestelemällä huonekaluja, soita sukulaiselle tai vanhalle toverille jonka kanssa yhteydenpito ollut vähäistä. Kirjastoreissulla lainaa uusi kirja tai konsolipeli testaukseen. Päiväkirjaan voi myös ajatuksia laittaa tekstin lisäksi kuvin 

Vierailija
82/731 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huommenta, join just aamukahvin voileivän kera. Aion sulattaa jääkaapin tänään ja illemmalla käydä kaupassa. Mitä sulle kuuluu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/731 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile jotain itselle uutta

Kokeile vaikka lenkkeilyä uudella alueella, hommaa lemmikki, testaa uutta tv-sarjaa, sisusta uusiksi järjestelemällä huonekaluja, soita sukulaiselle tai vanhalle toverille jonka kanssa yhteydenpito ollut vähäistä. Kirjastoreissulla lainaa uusi kirja tai konsolipeli testaukseen. Päiväkirjaan voi myös ajatuksia laittaa tekstin lisäksi kuvin 

Mä teen kaikkea tuollaista. Esim pelaan vaikka ei mies siitä pidäkään.ap

Vierailija
84/731 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huommenta, join just aamukahvin voileivän kera. Aion sulattaa jääkaapin tänään ja illemmalla käydä kaupassa. Mitä sulle kuuluu ?

Ihan tavallista kuuluu. Tänään ainakin pyykinpesua.ap

Vierailija
85/731 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämän lyhyen loman on satanut.ap

Vierailija
86/731 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei pidä siitä, että pelaat?

Vierailija
87/731 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinin pelaaminen on ihan ok, vaikka yöllä, muita häiriten, mutta sinun pelaamisesi ei koskaan ja miksi?

Vierailija
88/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko loma on ohi?

Vierailija
89/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aikuisen ihmisen pitäisi käydä töissä eikä pelata. Siis palkkatöissä kodin ulkopuolella. ap

Vierailija
90/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko loma on ohi?

Siis mulla ei ole lomaa. Muilla on. Maanantaina sitten heillä töitä.ap

Vierailija
91/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis ymmärrä, ettet saa töitä? Sitten ei saisi tehdä muutakaan, vaikka se ei ketään häiritsisi. On toki niitä, joille ihan kaikki pelaaminen on ongelma, mutta silloin on kyse riippuvuudesta eli sairaudesta.

Vierailija
92/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis ymmärrä, ettet saa töitä? Sitten ei saisi tehdä muutakaan, vaikka se ei ketään häiritsisi. On toki niitä, joille ihan kaikki pelaaminen on ongelma, mutta silloin on kyse riippuvuudesta eli sairaudesta.

Niin. No hän on pettynyt minuun, kun olen tällainen kuin olen.

Vierailija
93/731 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä vasta olenkin itseeni pettynyt. Ei kukaan järkevä 52v nainen pelaa.

Vierailija
94/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä vasta olenkin itseeni pettynyt. Ei kukaan järkevä 52v nainen pelaa.

Miksi alapeukut?ap

Vierailija
95/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha elämä.ap

Vierailija
96/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö siirtyä pleikkari peleihin?ap

Vierailija
97/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko niitä mulle heti kaikki nyt ihmisiä. Jo otsakkeen voisi laatia näin; juttelisikohan joku mulle, voitko jutella mulle, olisiko sulla aikaa jutella...  Jutelkaa mun kanssa, töks, on kuin käsky. Voisit toisenlaisella suhtautumisella jopa kavereitakin saada ja sitä tekemistä...Vaikka olisit teini-ikäinenkin, kyllä pätee tuo neuvo.

Vierailija
98/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole mistään asiasta, ilmiöstä tai muusta kiinnostunut...? Netti ja varsinkin YouTube on niin täynnä monenlaista videota niin, että tarttisi 24/7 olla aikaa, että voisi kaikki kiinnostavat videot kuunnella ja silti jäisi monet kuulematta. Siellä on harrastuksista, opetusta, dokumentteja, elokuvia, musiikkia, tavallisten ihmisten arkea, matkailua, retkeilyä, maallista, hengellistä, jännittävää, huumoria... mitä vain löytyy, jos ei ole mahdollisuuksia osallistua mihinkään itse. Itse tylsistyisin kuoliaaksi nykyisessä elämässäni, jossa en omista autoa, tarpeeksi rahaa, enkä tällä hetkellä ystävääkään, ja jos en näkisi maailmaa, muita maisemia ja ihmisten tekemisiä edes Tuben kautta.

Vierailija
99/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole mistään asiasta, ilmiöstä tai muusta kiinnostunut...? Netti ja varsinkin YouTube on niin täynnä monenlaista videota niin, että tarttisi 24/7 olla aikaa, että voisi kaikki kiinnostavat videot kuunnella ja silti jäisi monet kuulematta. Siellä on harrastuksista, opetusta, dokumentteja, elokuvia, musiikkia, tavallisten ihmisten arkea, matkailua, retkeilyä, maallista, hengellistä, jännittävää, huumoria... mitä vain löytyy, jos ei ole mahdollisuuksia osallistua mihinkään itse. Itse tylsistyisin kuoliaaksi nykyisessä elämässäni, jossa en omista autoa, tarpeeksi rahaa, enkä tällä hetkellä ystävääkään, ja jos en näkisi maailmaa, muita maisemia ja ihmisten tekemisiä edes Tuben kautta.

Kyllä minä erilaisia youtube videoita katselen ja yle areenasta katselen esim dokumentteja. Tässä on monenlaisia juttuja kerinnyt tekemään, kun on ollut vuosikymmeniä kotona.ap

Vierailija
100/731 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään harrastuksia? Lukeminen, lenkkeily, musiikin kuuntelu, maalaaminen, jokin uuden opiskelu, käsityöt, ristisanatehtävät, tanssiminen, valokuvaus jne?

Kyllä mä luen elämäkertoja ja pelaan . Sitten olen miettinyt timanttimaalauksen aloittamista.

Mitä ihmettä on timanttimaalaus? Kerropa tuosta. 

Katso esim näppärä näppi.

"Jutelkaa mun kanssa" ja sitten et viitsi edes vastata, kun toinen sinulta kysyy jotain...? Tajuatko edes mitä juttelu on? Se on sitä, että molemmat sanoo jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän