Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (81)
Eikö se ydinperhe olekaan sinun juttusi? Josta tännekin ilmoitit olevasi niin onnellinen, että...
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole elämässä mitään järkeä.ap
Sä olet vaan kiittämätön, tyytymätön ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ydinperhe olekaan sinun juttusi? Josta tännekin ilmoitit olevasi niin onnellinen, että...
Mä haluan elättää itse itseni ja lapsi on ihan pian täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
>Niin. Mä haluaisin ns oman jutun että saisin elätettyä itseni.
Valitettavasti aika monelle se "oma juttu" ei tarjoa leipäpuuta. Pitää vain tehdä työtä jonka sietää, ja joka elättää. Varsinainen elämän sisältö löytyy sitten työn ulkopuolelta.
Tykkään työstäni. Ilman miestäni se olisi hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään harrastuksia? Lukeminen, lenkkeily, musiikin kuuntelu, maalaaminen, jokin uuden opiskelu, käsityöt, ristisanatehtävät, tanssiminen, valokuvaus jne?
Kyllä mä luen elämäkertoja ja pelaan . Sitten olen miettinyt timanttimaalauksen aloittamista.
Mitä ihmettä on timanttimaalaus? Kerropa tuosta.
Katso esim näppärä näppi.
Eikö toiveesi ollut keskustella? Hakuviitteen heittäminen ei ole keskustelua. Kiinnostaisi, miksi juuri sinua kiehtoo timanttimaalaus, mitä se antaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään harrastuksia? Lukeminen, lenkkeily, musiikin kuuntelu, maalaaminen, jokin uuden opiskelu, käsityöt, ristisanatehtävät, tanssiminen, valokuvaus jne?
Kyllä mä luen elämäkertoja ja pelaan . Sitten olen miettinyt timanttimaalauksen aloittamista.
Mitä ihmettä on timanttimaalaus? Kerropa tuosta.
Katso esim näppärä näppi.
Eikö toiveesi ollut keskustella? Hakuviitteen heittäminen ei ole keskustelua. Kiinnostaisi, miksi juuri sinua kiehtoo timanttimaalaus, mitä se antaa sinulle?
Se antaa ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan elättää itse itseni ja lapsi on ihan pian täysi-ikäinen.
Niin, no eikö sulle ole vuosien varrella annettu vaikka mitä ehdotuksia. Mitä ihmettä sä ajat takaa? Haluat jutella, mutta sitten intät joka asiassa. Täällä on monikin halunnut sua auttaa, mutta sulle ei kelpaa mikään, tai keksit jonkun tekosyyn itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti aika monelle se "oma juttu" ei tarjoa leipäpuuta. Pitää vain tehdä työtä jonka sietää, ja joka elättää. Varsinainen elämän sisältö löytyy sitten työn ulkopuolelta.
Nyt en ymmärrä mitään. Disclaimer: olen putkiaivoinen mies, joka ei osaa lukea lukea ajatuksiasi, varsinkaan näin netin kautta. Siis haluat löytää oman juttusi joka elättää, mutta kuitenkin pidät työstäsi? Miten se miehesi tässä kanittaa?
Et väittämäsi mukaan pärjää missään opiskeluissa, mutta silti ajattelet että pitäisi saada töitä. Kuinka realistista tämä mielestäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Et väittämäsi mukaan pärjää missään opiskeluissa, mutta silti ajattelet että pitäisi saada töitä. Kuinka realistista tämä mielestäsi on?
Vastaus nro 70. Mitä sitten tekisin? Eläkkeellekään en pääse.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä mitään. Disclaimer: olen putkiaivoinen mies, joka ei osaa lukea lukea ajatuksiasi, varsinkaan näin netin kautta. Siis haluat löytää oman juttusi joka elättää, mutta kuitenkin pidät työstäsi? Miten se miehesi tässä kanittaa?
Ap on miehensä firmassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkat Vauvapalstalla ja muuallakin jankkaamista. Kun ei sinulle kelpaa yhtään mitkään ehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vastaan, miksi et ottanut tätä opiksesi jo vuosia sitten? Sulle annettiin samat neuvot. Ja sulla on samat tekosyyt edelleen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vastaan, miksi et ottanut tätä opiksesi jo vuosia sitten? Sulle annettiin samat neuvot. Ja sulla on samat tekosyyt edelleen. Miksi?
Niin. Olisi pitänyt jäädä jo 16- vuotiaana eläkkeelle.
Elokuva "Päiväni murmelina" jää näissä Valiksen jankkauksissa kauaksi jonnekin. Siinä ei sentään toistu samat asiat vuosia.
Mitä sä sitten eläkkeellä teet, jos jo nyt on tylsää? Ja jos ei ole yhtään mielikuvitustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten eläkkeellä teet, jos jo nyt on tylsää? Ja jos ei ole yhtään mielikuvitustakaan.
Silloin tulot eli eläke on omaani, joten voin tehdä mitä haluan. Aion silloin asua yksin.
Eihän miehen pitänyt nytkään vaikuttaa tekemisiisi. Vaan niinpä vaikuttaa.