Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (725)
Onko tullut mieleen, että jos lähtee jonnekin ja ei pysty/ halua syödä ravintolassa, niin ottaa eväät mukaan tai ostaa niitä matkalta kaupasta tms.?
No, mites sitten jatkossa peseydytään?
Mä en nyt kyllä yhtään usko tähän ex tempore hotellikäyntiin.
Mitäs mies sanoi reissusta näin jälkikäteen?
Menettekö jatkossakin hotelliin peseytymään yms.?
Oletko nähnyt karhua koskaan. Kotikylällä oli karhu liikkunut ja joku naisihminen oli ottanut kuvan karhusta, joka oli keskellä tietä ollut. Autosta oli ottanut kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt karhua koskaan. Kotikylällä oli karhu liikkunut ja joku naisihminen oli ottanut kuvan karhusta, joka oli keskellä tietä ollut. Autosta oli ottanut kuvan.
Olen mä kerran lapsena marjastusreissulla äidin kanssa. Lähdettiin kovaa ajamaan pyörällä pois.ap
Täällä se on aina tuollaista ivailua.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä kerran lapsena marjastusreissulla äidin kanssa. Lähdettiin kovaa ajamaan pyörällä pois.ap
Minun kolme sukulaista ja nuoria poikia olivat silloin muutama vuosi taaksepäin ja he kohtasivat karhun pienen puuron varrella ja heillä tuli pakoon lähtö. Selvisivät tilanteesta ja ei mitään pahaa tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kolme sukulaista ja nuoria poikia olivat silloin muutama vuosi taaksepäin ja he kohtasivat karhun pienen puuron varrella ja heillä tuli pakoon lähtö. Selvisivät tilanteesta ja ei mitään pahaa tapahtunut.
Puro sana venähti näkyy puuroksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se on aina tuollaista ivailua.ap
Koska sä olet valehdellut aiempina vuosina useasti, niin sun juttujasi epäillään.
Enemmän mä saankin elämääni sisältöä peleistä ja youtubesta. Parempi siirtyä sinne.ap
Vierailija kirjoitti:
Taidan häipyä palstalta.ap
Kuinkas mones kerta tämä sitten jo onkin? Tuleeko pian juhlat asian kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puro sana venähti näkyy puuroksi.
Sopii hyvin erääseen satuun👩🏼🦰
Nyt uskaltaa rohkeemmin hampaattomana reissata.ap