Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (725)
Ai, siellä on ihan saunakin. On varmaan ihanaa, kyllä nyt kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olette hotellissa?
Kyllä. Olen saunonut ja syönyt.
Niin varmaan.
Kotona olette. Sinä teit nakkimunakasta ja nyt mies katsoo yleisurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Osta mopo
Ja mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Eipä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olla.
Missäs sitä ollaan?
Oli niin ihanan helppoa kun kaikki oli samassa tasossa ap
Miksi ihan jokainen liike täytyy raportoida, mitä täysin tuntemattomat tekevät tiedolla, että "Kohta lähdetään kotiin, nyt ollaan kotona"? Eikä ole edes järkevää kertoa netissä, ettei ole kotona tai missä milloinkin on. Onhan näitä, jotka tuollaista tekevät. Mutta miettikää, minkä viestin se lähettää ei toivotuille tyypeille. On kai siitä ihmisille yritetty sanoakin, että älkää laittako ihan kaikkea julkiseen tietoon!!
Ja niin vaan taas onnistui ilman hampaita! Vaikka just ennen reissua asia oli toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin vaan taas onnistui ilman hampaita! Vaikka just ennen reissua asia oli toisin.
Onnistuihan se kun keräsi rohkeutta ja vaan söi ravintolassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olethan sä ennenkin käynyt ravintoloissa tms. syömässä ja oli ihan helppoa. Tässä joku kerta, kun kämppiksen kanssa kävitte jossain ja kehuit, kuinka hyvää oli ja helppoakin? Taisi olla kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olethan sä ennenkin käynyt ravintoloissa tms. syömässä ja oli ihan helppoa. Tässä joku kerta, kun kämppiksen kanssa kävitte jossain ja kehuit, kuinka hyvää oli ja helppoakin? Taisi olla kanaa.
Joo, kanaa on suhteellisen helppo hampaattomana syödä. Mä vaan jotenkin jännitin enemmän tuonne hotelliin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta mopo
Ja mitä sitten?
😂😂😂😂😂😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sitten söit?
Sellaista lihapullaa ja gluteenitonta pastaa.
Kyllä. Olen saunonut ja syönyt.