Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ostaa jammerin, löytyykö sinulta?

Vierailija
25.07.2026 |

Käyn tupakalla parvekkeella, ja tulen lukaisemaan vastaukset. 

En maksa paljoa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen jammerin JAMMAILUUN. Mitä oikein kuvittelitte? 😂 

T. Ap

se taas on jammari

Vierailija
22/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti. minua ei seurata, koska luurista saa akun irti enkä kanna sitä mukanani muutenkaan, jammeri jamittaa, ja vanhassa autossani ei ole tietokoneita, näyttöjä, eikä muutakaan minua seuraavaa, tekojani vasikoivaa, huonoa sekä hajoavaa teknolootsiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen saanut sen avulla kaikkien naapureiden verkkojen salasanat selville. Helppoa kun osaa, ja kätevää kun ei tarvitse maksaa omasta nettiliittymästä mitään.

Höpöhöpö...

Yrittäisit edes...

Nolo jonne...

Etpä taida ymmärtää verkkoliikenteestä mitään. Jammeri tosiaan on oiva apuväline salasanojen kalasteluun. Tästä laittomuudesta saa keskustella, mutta ei tietokantamigraatiosta SQLitestä MariaDBhen.

Vierailija
24/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, repesin taas tuolle "teknolootsa" - taidettu katsoa samoja tube-vibeoita? :)))

Vierailija
25/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen saanut sen avulla kaikkien naapureiden verkkojen salasanat selville. Helppoa kun osaa, ja kätevää kun ei tarvitse maksaa omasta nettiliittymästä mitään.

Et sä jammerilla saa langattomien verkkojen salasanoja selville. Mikäli signaali on WPA2/WPA3 salattu, niin suht vaikeaa on saada salasanaa selville. Varsinkaan jos se on todella pitkä. Itsellä Wi-Fi -verkon avain on 40 merkkiä pitkä, ja koostuu täysin sattumanvaraisista merkeistä.

Vierailija
26/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... sotketkohan verkon avaimen ja salasanan keskenään? Käsittääkseni sitä avainta ei voi itse määrätä vaan vaihtuu. Access Pointin salasana voi määrätä ja pistää vaikka sen vaihtelemaan, vaikka minuutin välein. Tosin sitten joutuu "kuittailemaan" joka clientissä uudestaan.

.....

Sellasia juttuja, et kantsiiko huudella julkisesti? (kun tämä on kumminkin avoin paikka, ilman tunnuksia?).

Vrt. Intti: (suojaamattomaan) radioon ei huudella arvomerkkejä, vaan sukunimi - vihollinen tietää, minkälaista porukkaa siellä on. Tuo opetus intistä.

Vierailija
27/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on Hummeri.

Vierailija
28/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä jammerilla saa langattomien verkkojen salasanoja selville. Mikäli signaali on WPA2/WPA3 salattu, niin suht vaikeaa on saada salasanaa selville. Varsinkaan jos se on todella pitkä. Itsellä Wi-Fi -verkon avain on 40 merkkiä pitkä, ja koostuu täysin sattumanvaraisista merkeistä.

Heh. Iisipiisi. Ihan sama montako merkkiä sulla on. Vaikka 1200. Jos olen kuuluvuusalueellasi niin onnistuu.

Vierailija
29/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole jann-meria sen sijaan LRAD laitteisto. Sillä voi aiheuttaa qp:lle mikgreenin.

Vierailija
30/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole jann-meria sen sijaan LRAD laitteisto. Sillä voi aiheuttaa qp:lle mikgreenin.

Queer Pervert?

Vierailija
31/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua. 

Vierailija
32/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mode poistaa aktiivisesti tietokantamigraatiokeskustelut. Kerron pian kuinka saatte minkä tahansa wifiverkon salasanan selville.

Vierailija
33/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako tietää.

Vierailija
34/35 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kohta...