Ajattelin ostaa jammerin, löytyykö sinulta?
Käyn tupakalla parvekkeella, ja tulen lukaisemaan vastaukset.
En maksa paljoa.
Kommentit (35)
tietysti. minua ei seurata, koska luurista saa akun irti enkä kanna sitä mukanani muutenkaan, jammeri jamittaa, ja vanhassa autossani ei ole tietokoneita, näyttöjä, eikä muutakaan minua seuraavaa, tekojani vasikoivaa, huonoa sekä hajoavaa teknolootsiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen saanut sen avulla kaikkien naapureiden verkkojen salasanat selville. Helppoa kun osaa, ja kätevää kun ei tarvitse maksaa omasta nettiliittymästä mitään.
Höpöhöpö...
Yrittäisit edes...
Nolo jonne...
Etpä taida ymmärtää verkkoliikenteestä mitään. Jammeri tosiaan on oiva apuväline salasanojen kalasteluun. Tästä laittomuudesta saa keskustella, mutta ei tietokantamigraatiosta SQLitestä MariaDBhen.
Heh, repesin taas tuolle "teknolootsa" - taidettu katsoa samoja tube-vibeoita? :)))
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen saanut sen avulla kaikkien naapureiden verkkojen salasanat selville. Helppoa kun osaa, ja kätevää kun ei tarvitse maksaa omasta nettiliittymästä mitään.
Et sä jammerilla saa langattomien verkkojen salasanoja selville. Mikäli signaali on WPA2/WPA3 salattu, niin suht vaikeaa on saada salasanaa selville. Varsinkaan jos se on todella pitkä. Itsellä Wi-Fi -verkon avain on 40 merkkiä pitkä, ja koostuu täysin sattumanvaraisista merkeistä.
Hmm... sotketkohan verkon avaimen ja salasanan keskenään? Käsittääkseni sitä avainta ei voi itse määrätä vaan vaihtuu. Access Pointin salasana voi määrätä ja pistää vaikka sen vaihtelemaan, vaikka minuutin välein. Tosin sitten joutuu "kuittailemaan" joka clientissä uudestaan.
.....
Sellasia juttuja, et kantsiiko huudella julkisesti? (kun tämä on kumminkin avoin paikka, ilman tunnuksia?).
Vrt. Intti: (suojaamattomaan) radioon ei huudella arvomerkkejä, vaan sukunimi - vihollinen tietää, minkälaista porukkaa siellä on. Tuo opetus intistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä jammerilla saa langattomien verkkojen salasanoja selville. Mikäli signaali on WPA2/WPA3 salattu, niin suht vaikeaa on saada salasanaa selville. Varsinkaan jos se on todella pitkä. Itsellä Wi-Fi -verkon avain on 40 merkkiä pitkä, ja koostuu täysin sattumanvaraisista merkeistä.
Heh. Iisipiisi. Ihan sama montako merkkiä sulla on. Vaikka 1200. Jos olen kuuluvuusalueellasi niin onnistuu.
Mulla ei ole jann-meria sen sijaan LRAD laitteisto. Sillä voi aiheuttaa qp:lle mikgreenin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole jann-meria sen sijaan LRAD laitteisto. Sillä voi aiheuttaa qp:lle mikgreenin.
Queer Pervert?
Koska mode poistaa aktiivisesti tietokantamigraatiokeskustelut. Kerron pian kuinka saatte minkä tahansa wifiverkon salasanan selville.
Ihan kohta. Laite maksaa pari euroa.
se taas on jammari