Olen kurkkuani myöten täynnä!
TEITÄ!!!!
Miksi täältä ei voi löytyä yhtään inhimillistä äitiä? Tai vähemmän täydellisiä lapsia? Kaikkien muiden lapset ovat aivan kamalia, mutta täällä ei yhdenkään. Meidän lapset on opetettu niin ja niin. Meillä ei koskaan saa syödä sitä eikä tätä. En ole koskaan menettänyt hermojani, enkä huutanut lapsilleni vaikka heitä on viisi.
Elämämme on täydellistä, väsymystä en ole koskaan tuntenut vauva-aikana, imetin 6kk ja siitä jatkuin vielä taaperoimetys.
Samalla tietenkin hoidin kahta uhmista ja yhtä teiniä.
Olen käyttänyt kaikilla kestoja, meillä on aina supersiistiä, Leivon monta kertaa viikossa.
Tietenkin teen päivittäin itse kaikki ruoat, yleensä myös leivon leivän pöytään.
Ja tulot ovat huippuluokkaa, vaikka itse olenkin kotona.
Huoh, missä ovat ne äidit, joita täällä aina haukuttaan? Kumma kun ei tunnu tulevan vastaan...
Kommentit (5)
*arasti nostaa kätensä pystyyn* Ei meillä ole täydelliset lapset, ei ne joka tilanteessa aina osaa käyttäytyä niinkuin pitäs (no aika usein kuitenkin). Mä en leivo, en siivoa perusteellisesti viikottain (imuroin kyllä jos tarvis), en ole kestoillut, syötän lapsille välillä eineksiä ihan hyvällä omallatunnolla, saattavat pihalla juosta vähän likaisissa kamppeissa (oli ne aamulla puhtaat), en jaksa jatkuvasti leikkiä niiden kanssa (osaa ne jo itsekin touhuta, joskus saatan jotain lautapeliä pelata). Mitähän vielä... niin no ei kai sh:n palkkakaan niin raponen ole että vois kehuskella ja mieskin on ihan tavan duunari. Mut meillä on kaikki hyvin :)
Minä en ymmärrä mitä ihmeen ideaa siinä on, että kehittää itselleen jonkun fantasiamaailman ja elää sitä netin kautta kehuskelemalla muille yms...ihan sairasta touhua....vaan jotkut mielenterveyspotilaat harrastaa sellaista..
pelastit päivän! Luulin jo olevani ainoa joka voi myöntää olevansa vähän vähemmän täydellinen äiti, jonka perhe silti voi loistavasti ja kaikki on onnellisia.
Ap
Nyt varmaan mammat alkaa kivittämään ja huutamaan: Tulokset näkyvät traumoina myöhemmin... Ei se hetki näy lapsesta, odotas viimestään murrosikää
jo monena päivänä tätä palstaan kyllästymistä... mitähän se kertoo meistä!
T. yks epätäydellinen, mutta ei äiti
Itse vauvan soseet tekevä, kestovaippoja lapsellaan käyttävä äiti onkin todellisuudessa kaupan soseilla lastaan 3 kk ruokkinut, kertiksiä surutta roskiin viskova väsynyt mamma.