Mitä ruokana teillä tänään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushia olen just tekemässä. Lisäksi porkkanakeittoa perunarieskojen kera. Ja suklaakiisseliä.
Sushi ok, mutta MIKSI nuo muut? En ymmärrä.
Kaksi ateriaa.
Illallisella kaviaaria ja shampanjaa alkuun; riekonrintaa, hanhenmaksamoussea ja tryffeli-perunagratiinia pääruuaksi, jälkiruokana crêpes suzette ja lopuksi juustotarjotin. Sopivat viinit tietysti. Mieheni laittaa ruuat sillä aikaa kun käyn ratsastamassa ja sen jälkeen vaahtokylvyssä. Lounaaksi on vain Cobb-salaatti ja kivennäisvesi.
Päivän menu: Aamiaiseksi 3dl mustaherukkaa ja vadelmia puutarhasta. 4 munan juustomunakas, 100g paprika, 60g tomaatti ja 150g kurkku.
Lounas: 400g naudan pihvi ja 30g maustevoita ja 300g keitettyä kukkakaalia.
Illalla: 2prk tonnikalaa ja 100g raejuustoa, tomaattia, kurkkua.
Kahvia ja vettä juomaksi. Täytyy laihduttaa muutama kilo elokuussa oleviin juhliin, siksi näin tarkat tiedot ruuista.
Lohikeittoa koskenlaskijalla ei kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Kello on vasta 10. Tähän aikaan ei syödä mitään.
mulla usein käänteinen-- jos lähden juoksemaan 20 km lenkkiä aamulla 5. niin mun lounaskin on jo 8-9.
ja sitten iltapäivällä esim puuroa- lopetan ateriat klo 15.
ap ei kysynyt mitä nyt just syöt-- vaan tänään ylipäätään.
no mitä sä duunaat sit ku on se sun lounas-aika vai venytätkö päivälliseen- vai jopa illalliseen ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushia olen just tekemässä. Lisäksi porkkanakeittoa perunarieskojen kera. Ja suklaakiisseliä.
muuten huippua- mutta- ettei tule lapamato massuun raaka kala näes....voi elää vuosia isännäsään ja kasvaaaaaaaa pitkä lankakerä. hyvää ruokahalua
Miksiköhän se kala dipataan soijaan?
Eikä merikalassa ole lapamatoa.
Pari päivää sitten tehtyä kiusausta riittää vielä täksi päiväksi.
Lapamato elää vain makean veden kaloissa. Sushi tehdään suolaisen veden kaloista.