Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä kädentaidoissa. Ja kaikissa teknisissä asioissa.

Vierailija
25.07.2026 |

Kaikki onnistuu. On se sitten nahkalaukun tekeminen, mopon korjaaminen, autotallin rakentaminen, webbisivun tekeminen tai oikeastaan ihan mitä vaan. Mistähän johtuu koska täällä tiedetään kaikki?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitenkä? Olet hyvä ja kyselet syytä vauvapalstalta? Minä olen hyvä täyttämään tiskikoneen järkevästi ja putsaamaan kaakelinvälejä ja osaan tehdä hienon kasvimaan. Mistä se johtuu?

Vierailija
2/4 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös. Teen käsitöitä (neulominen, huovutus), piirrään, maalaan ja joskus innostun savi tms töistäkin. Minulla on myös kielipäätä, ymmärrän matematiikkaa ja olen todella hyvä sosiaalisesti/asiakaspalvelussa. Mensaan päästy jäi pisteen päähän.

Sitten vastapainona olen äärettömän kömpelö ja ihan mustelmilla koko ajan, kun törmäilen ovenkarmeihin ja pöydänkulmiin. En tiedä mikä tätä selittää. Olen aina ollut hieman outo ja tehnyt asiat omalla tavallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarvitaan vain vähän pitkäjänteisyyttä, ja suunnittelua että mitä tekee ja missä järjestyksessä. Yht-äkkiä homma vain alkaa toimimaan. Monella vaan tuntuu olevan niin että jos se juttu ei ekan 5 minuutin sisään luonaa, menee hermot, alkaa kiroilu ja tehdään joku hätäinen patentti. Vielä useammin jää vain työkalut pitkin pöytää sikin sokin ja poistutaan jonnekin.

Edes älyä ei tarttis, vaan kykyä keskittyä pitempään kuin talitiainen.

Vierailija
4/4 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaatko vetää hyvin käteen? Sekä vasemmalla että oikealla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme