Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen ulosluiskahtelusta yhdynnässä.

Vierailija
01.10.2008 |

Kuinka usein teille sattuu sitä, että penis luiskahtelee yhdynnässä pois pillusta. Miten suhtaudutte, kun näin käy, kuuluuko se mielestänne asiaan? Jatkatte kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Olen nainen ja itselläni on kahden viimeisen kumppanin kera käynyt mielessä, josko tuo olisi ihan ongelma. Miehillä ei ole ollut niin tanakka erektio kuin aiemmilla kumppaneillani ja molemmat tuntuvat kärsivän jonkin verran suorituspaineista. Se toki vaikuttaa osaltaan asiaan, mutta itsekin lienen synnytysten jäljiltä muuttunut. Oma haasteeni on liiallinen kostuminen, joka vaikuttaa tuntoon ja pitoon muutenkin.

Mitä olette mieltä - kannattaako tuota paikoiltaanluiskahtelua ajatella ongelmana vai kohauttaisinko vain olkiani? Kuinka tavallista moinen on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kiihkeä meno, niin joskus lipeää. Yleensä mies itse on haukkana ohjaamassa munansa takaisin oikeaan paikkaan ja äkkiä. En ajatellus siitä haloota nostaa enkä ole ikinä edes ajatellut et tilanteessa olis jotain outoa.

Pitääpä seuraavalla kerralla tokaista: - Siis mitä helvettiä, lipeskö sun muna?!?!? Oonko mä niin väljä vai onko sulla liian pieni kun ei pysy siellä missä pitäisi? Nyt kyllä lopetetaan tää, alkoi niin paljon vituttaa. Mokomakin munan luiskauttelija! Melkein meni persereiästä sisälle idiootti!

Vierailija
2/29 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mun seksielämän ongelma, mutta luulis että lopahtaa miehellä halut kun kopisee kokoajan välilihaan... Kannattaisi yrittää peseytymisellä vähentämään liukkautta ennen yhdyntää. tai käydä lekurissa? Tai sit sul on vaan niin pieni munasii miehiä et niille sattuu huteja:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun värkkien koko ei kohtaa. Kokeileppa itse työnnellä köydellä vesiämpäriin, ei onnistu ja laidoista ei saa tukea.

Vierailija
4/29 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten pitkä tai lyhyt. Taidonpuutetta jos luulee vetelevänsä pitemmällä vehkeellä. Lyhyellä joutuu tikkaamaan ripeämpää tahtia. Jos lyhyellä yrittää kovin akrobaattisia asentoja, tietenkin se luiskahtelee pihalle helposti. Myös väljentyneellä pillulla on merkitystä.

Tai sit sul on vaan niin pieni munasii miehiä et niille sattuu huteja:D

Vierailija
5/29 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anna mennä vaan olankohautuksella.

Siis ohjataan kulli sisään ja jatketaan hommia.

Jos se on itsellesi ongelma niin teet siitä miehelle myös ongelman, sen huomaa......

Vierailija
6/29 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tällainenkin olla ongelma jollekin?* *pudistaa päätään**

Kasvakaa aikuisiksi!!

Vierailija
7/29 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve

Meillä, tai minulta pääsee luiskahtamaan ulos melko usein, vähän asennosta riippuen, ei ehkä erektiosta. Normaalissa lhetyssaarnaajaasennossa tapahtuu usein. Syy on se että mulla on seisokissa n. 12-13 ja välillä tulee vedettyä liian itki liikkeitä. Suosittelen lähetyssaarnaajassa sitä että nostaa naisen yhden jalan ylös ja painatuu tiukemmin itse sisään. Pyrin itse naimaan syvällä ja mielummin pyörivin liikkeein kuin sisään ulos. Tämä muuten muille pienikokoisille tiedoksi: täeätä ei ole se että hilataan pitkää ja sisään ja ulos senttikaupalla vaan että haetaan hyvällä ja tunteikkaalla pohjakosketuksella yhteensopivaa rytmitystä. Silloin naisella on emätin alueen herkät alueet eroottisessa pehmeässä ja tunteikkaassa kosketuksessa miehen kanssa ja yhteenkuuluvuuden tunne on valtaisa. Olen pienimunaisena käyttnyt tätä "syvää, hellää, pyörivin liikkein" tekniikka pidemmissä suhteissa ja myös lyhyemmissä hyvällä menestyksellä. Voin kirkkai silmin sanoa että partnerien orgasmien saavuttaminen on korkealla tasolla. Voin kertoa sen armasti koska ekat 7 vuotta meni naidn sisään ulos tekniikkaa mutta eräs tyttöystäväni opetti tämän minulla ja sittemin olen käyttänyt sitä ja huomannut että näin jos nai ei kolla ole merkitystä.

Vierailija
8/29 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta miehelle itselleen on merkitystä. Eipä siitä nainenkaan paljon hyödy, kun kulli lerpahtaa liikkeen puutteesta. Voin kertoa tämän varmasti, koska ekat 7 vuotta meni jatkuvassa mällin pidättelyssä, koska pillun puristus oli niin hyvä, tekniikasta riippumatta. Tuollaista pyöritystekniikka en voisi kuvitellakaan käyttäväni enää nykyisessä synnytyksen aiheuttamassa "patonki & messuhalli" -syndroomassa.

Voin kertoa sen varmasti, koska ekat 7 vuotta meni naiden sisään-ulos tekniikkalla, mutta eräs tyttöystäväni opetti tämän minulle ja sittemmin olen käyttänyt sitä ja huomannut, että näin jos nai ei koolla ole merkitystä.

Vierailija
9/29 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos innostuu hieman nopeampaan tahtiin saattaa vetää liian pitkälle ja luiskahtaa ulos. Usein ei ole niin käynyt, vaikka on vain 13 cm pituutta. Jos on luiskanhtanut, niin vaimo on ohjannut uudelleen sisään ja on jatkettu, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
10/29 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisokin lerpsahtamisen takia luiskahtaminen.

Ja jos oikein tohinoissaan vetelee, se ulosluiskahtanut mulkku voi tökätä kipeasti, yleensä emättimen etupuolelle (vitrsaputken suu on aika arka kohta). Tai hanuripuolelle ;)

Vierailija
11/29 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se penis luiskahtaa ulos, jos vaikka nainen liikahtaa sopivasti silloin, kun vedetään ulospäin. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Itsellä on muutaman kerran käynyt niin ja silloin vaimo tarttui kaluun ja ohjasi oikeaan paikkaan takaisin. Ei kannata tehdä suurta numeroa!

Vierailija
12/29 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla joskus luiskahtaa ulos kesken panon, mutta vaimo vaan tarttuukaluun kiinni ja ohjaa uudelleen sisään. Yleensä pysyy hyvin sisällä, vaikka olisi nopea tempokin.

Vierailija
13/29 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukko oikein innostuu silmät tapilla painamaan kuin Singerin neula, niin tietäähän sen jo ihan peruskoulupohjalta, että lipsuuhan se pieni muna siinä menossa aivan satavarmasti silloin tällöin. Vanha kansa kyllä sanoo, että hosumalla ei tule kuin kusipäisiä mukuloita ja se pitää varasin hyvin paikkansa vielä tänäänkin. Oikea panomies ei hosu vaaan joikainen perseen heilautus on tarkaan laskelmoitu.

Vierailija
14/29 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kiihkeä meno, niin joskus lipeää. Yleensä mies itse on haukkana ohjaamassa munansa takaisin oikeaan paikkaan ja äkkiä. En ajatellus siitä haloota nostaa enkä ole ikinä edes ajatellut et tilanteessa olis jotain outoa.

Pitääpä seuraavalla kerralla tokaista: - Siis mitä helvettiä, lipeskö sun muna?!?!? Oonko mä niin väljä vai onko sulla liian pieni kun ei pysy siellä missä pitäisi? Nyt kyllä lopetetaan tää, alkoi niin paljon vituttaa. Mokomakin munan luiskauttelija! Melkein meni persereiästä sisälle idiootti!

kiihkeäksi niin noin siinä käy

Vierailija
15/29 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. ei ole tullut moista ongelmaa eteen. Toisaalta mun naurettavan paksu terska saattaa pitää sen sisällä kolossa, kun kolossa :D Jokaiseen tiukempaan koloon ei ole toisaalta asiaakaan :/

Vierailija
16/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pieni ongelma seksin suurilla saloilla.Olen 57-vuotias mies ja viiden lapsen isä edelleen saman naisen kanssa.Seksielämämme on ollut erittäin mukavaa,antoisaa ja yksi syy pitkään suhteeseen.

Jos vastaan tuohon kysymykseen suoraan,niin ulosluiskastelu on oikeastaan hyvä asia,jos se tapahtuu perinteistä asentoa "lähetyssaarnaaja" käyttäen on mainio vaihe siirtyä vaikkapa "takaapäin",siinäpä ei juuri huomaakaan,että tuli lipsuteltua ulos lämpimästä lemmenpesästä ja takaa melko suurella todennäköisyydellä upean orgasmin molemmille.

Vierailija
17/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on auttamaton sähläri ja hosuja. Alvariinsa se mulkku lipsuu, kun säheltää kuin viimeistä päivää. Ei ole ensimmäinen kerta, jos kortsunkin säheltäisi väärin päin päälle.

Vierailija
18/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tällainenkin olla ongelma jollekin?* *pudistaa päätään** Kasvakaa aikuisiksi!!

Mikä tässä nykymaailmassa ei olisi ongelma. Jauhetaan paskaa kaikilla sivustoilla ja kehitellään ongelmia ties mistä. Ihmisillä on vain liikaa vapaa-aikaa.

Minua kyllä harmittaa, kun naapureilla on uima allas ja uusi auto.

Vierailija
19/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies rynkyttää sillä tavalla, että vetää joka työnnön välissä peniksensä melkein kokonaan ulos, niin on saattanut lipsahtaa kokonaan ulos. tosta kyllä jatketaan ihan kun ei mitään.. kai tuo normaalia on? meillä tuo nyt ei ole mikään ongelma koskaan ollut. Mutta näin maalaisjärjellä ajatellen voisin kuvitella että toi peniksen ulos lipsahtaminen voisi johtua joko siitä että penis ei seiso kunnolla tai jos penis on vähän pienempi ja tulee helpommin ulos kun vetää liian ulos sen tai näin..? tai sitten tosiaan se miten mies "panee", kai se helpommin lipsuu ulos jos sen vetää melkein kokonaan ulos?

Vierailija
20/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi jos patonki kohtaa messuhallin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan