Elon Musk: Olen eniten veroja maksanut ja maksava ihminen koko planeetalla
Puhutaan hänen kohdallaan monista triljoonista. (Yksi triljoona on 1 000 000 000 000 000 000 dollaria.) Mutta kukaan ei lotkauta EM.n mukaan korvaansa tälle faktalle. Vain hänen valtava vaurautensa mainitaan joka paikassa.
Kiittämättömyys on edelleen maailman palkka? Vai onko kyse "väärin" maksettavista veroista?
Lähde Youtube, The Economistin uusin henkilöhaastattelu
Kommentit (60)
Mikä aivopieru tämä on??
Jos maailman rikkain ei maksaisi eniten veroja niin outoa olisi
Minä maksaisin mielelläni veroja vaikka satoja miljoonia.
Olisi tulotkin sitten sitä luokkaa.
On se kyllä surullista. Ihan itku tulee Elonin puolesta.
Arvatkaas oliko sarkasmia.
Miksi kommunismissa kuollaan nälkään, mutta kapitalismissa syntyy kaikki keksinnöt ja kaikki talouskasvu?
Onko joku ehdottanut Elonille muuttoa Suomeen 60 % tuloveron piiriin?
Miks olisin surullinen siitä että Elon joutuu maksamaan veroja 3.27% kun minä joudun maksamaan 30% ja jää vähemmän käteen kuin Elonille, uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa! En tiedä osaisiko edes Elon menestyä täällä, kun kaksin käsin ryöstetään häntä äärivasemmistolaisen maan verotuksella. Huomaisi miksi tässä maassa on mahdotonta menestyä.
Mikä olisi Elonin päiväsakko täällä, jos ajaa ylinopeutta?
Vierailija kirjoitti:
Sillä voisi ostaa Uniperin ja Carunan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Saisko tuon jotenkin houkuteltua Suomeen ja sitten ajamaan ylinopeutta, niin tulis Suomen talous kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun Euroopan vassarit yrittivät boikotoida Teslaa konkurssiin, mutta kurssi vain raketoi siitä huolimatta ennätyksiin.
Kun kerran vassarit boikotoi, niin tuo tarkoittaa sitä että oikeistolaiset on hurahtaneet sähkövispilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi heti Suomen vasemmistolaiset ilmoittamassa Muskille että hänen omaisuus itse asiassa kuuluu heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa! En tiedä osaisiko edes Elon menestyä täällä, kun kaksin käsin ryöstetään häntä äärivasemmistolaisen maan verotuksella. Huomaisi miksi tässä maassa on mahdotonta menestyä.
Mikä sinua on estänyt muuttamasta menestymään muualle Muskin tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi heti Suomen vasemmistolaiset ilmoittamassa Muskille että hänen omaisuus itse asiassa kuuluu heille.
Kun ei ymmärrä, että mitä eroa on vasemmistolla ja kommunisteilla.
Joka päivä sama juttu. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua on estänyt muuttamasta menestymään muualle Muskin tapaan?
Yleensä tänne jäädään perheen ja omien juurien vuoksi. Ei ainakaan siksi että korkea verotus on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän joku ole kertonut hänelle, ettei kuulu tuloveron piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aivopieru tämä on??
Ei tässä olekaan kyse siitä kuka niitä maksaa vaan siitä, että jotain elämällään tekevät joutuvat elättämään valtavaa määrää loisivia tyhjäntoimittajia. Suomessakin hyvin pieni vähemmistö elättää työllään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aivopieru tämä on??
Ei tässä olekaan kyse siitä kuka niitä maksaa vaan siitä, että jotain elämällään tekevät joutuvat elättämään valtavaa määrää loisivia tyhjäntoimittajia. Suomessakin hyvin pieni vähemmistö elättää työllään muita.
Jos Elon maksaa muutaman prossan veroja, niin ketähän se elättää?
Varsinkin kun köyhien tukia on leikattu. Sodankäyntiä se maksaa.
Vaikka täällä on tehty menestyminen melkein mahdottomaksi lainsäädännöllä, siitä huolimatta täällä on pieni joukko menestyjiä jotka valtavalla veronmaksulla pitävät koko valtiota hengissä. Ei pelkoa että kukaan näistä eläteistä heitä kiittäisi. He vaativat vain entistä suurempia veroja. Luulen että vasemmalla halutaan veroja lisää vaikka se olisi rikkailla jo yli 100 %.
Ei muistanut mainita, että on myös eniten maapallon tuhoa edesauttava ihminen ja siksi kai aikookin paeta avaruuteen.