Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte naisesta, joka vaatii kertomaan kaikki seksikokemukset ja sutinat joita on ollut hänen tuntemiensa henkilöiden kanssa?

Vierailija
24.07.2026 |

Eli olen seurustellut nyt vähän aikaa naisen kanssa, jonka kanssa meillä on historiasta johtuen varsin laaja yhteinen tuttavapiiri. Nyt hän haluaa tietää, että kenen kaikkien kanssa minulla on ollut sutinaa tästä piiristä. Hän on vaatimuksessaan ehdoton. Minä taas en haluaisi koskea kepilläkään koko aiheeseen, koska mielestäni se on mennyttä elämää ja joukossa on tosiaan myös yhteisiä tuttujamme. En minä halua heidänkään puolesta puhua, koska mikäs minä olen heidän asioistaan lavertelemaan. Miksi joku haluaa oikeasti kaivella tällaisia asioita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/2 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asute ilmeisesti jossain pikkupaikkakunnalla? Ei mikään muu voi selittää tuollaista, että kaikki entiset suhteet ja sutinat ovat nykyisen kumppanin tuttuja tai kavereita. Itselleni ihan absurdi tilanne kuvitellakin. Joten en tiedä, mitä ajattelisin. Ehkä ajatukseni kääntyisivät muuttosuunnitelmiin, ja alkaisin etsiä asuntoa joltain isommalta paikkakunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme