Parisuhde kriisi
Olemme kait keskiluokkainen 4 kymppinen aviopari , kolme lasta joista nuorin 13. Kaikki näennäisesti ok. Yhtenä kesä aamuna menimme takapihalle aamiaiselle ja siinä pusujen ja halien jälkeen aloin varovasti juttelemaan. -Rakas kuule kun musta tuntuu että olemme emotionaalisesti etääntymässä toisistamme. Emme juurikaan juttele muista kuin lapsista ja ostoslistoista. Johon vaimo vastasi hieman naureskelle. - Jaa meillähän on kaikki hyvin, miksi korjata jotain mikä ei ole rikki. No siihen vastasin. - Eikö kuitenkin olisi kiva jos voitais jupista joskus syvällisiä, itse kaipaan sitä. Siitä kimpaantui ja alkoi syyttely.- Itse olet kohdellut minua niin huonosti että en pysty puhumaan tunteista sinulle. WHAT Äsken sanoit että kaikki on hyvin. Sanottakoon että seksiä on kyllä ollut melko usein mutta itselleni myös niistä jäänyt vähän tyhjä jälkimaku. Nyt ollaan tilanteessa jossa vaimo haluaa tuumaustaukoa suhteeseen. Sanoi että pari kuukautta ei riitä. Meinaa että osallistun kustannuksiin ja odotan +2 kuukautta että haluaako jatkaa vai ei. En luvannut odotella. Nyt melkoinen pattitilanne. Asiallisia mielipiteitä kiitos.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä kymppinen avo pari meni taka pihalle.
Mitä seuraa vaksi tapahtui? Lue ensi numero sta!
Nainen alkaa syyttämään apta välinpitämättömäksi ja ohikäveleväksi.
Sekä patologiseksi kontrolloijaksi joka haluaa sitoa naisen patteriin kiinni.
Myös lauseet ”elämä on matka” ja ”tarvitsen tilaa ja aikaa löytääkseni itseni” kuuluvat asiaan.
Pettäjän puheita tuollaiset,
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tuumaustauon kustannuksiin koska hän haluaa muuttaa tauon ajaksi pois.
Et todellakaan osallistu kustannuksiin. Jos hän haluaa lähteä tuumailemaan, on silloin omillaan. Laita ero vireille silti nyt heti.
AP. Henkiseen väkivaltaan ei pidä alistua.
Vaan erota. Eron jälkeen saa hengittää vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään aikalisät toimi. Ne ovat sosiaalisia pelejä ja pelleilyä. Oikeasti pitää molempien tahtoa ja korjata ja ylläpitää ja vain rehellisesti ja avoimesti ilman mitään sosiaalisia pelejä on mahdollista onnistua.
Tuossa Apn tapauksesa nainen haluaa lähteä kokeilemaan saisiko käynnissä olevasta salasuhteesta oikean suhteen.
Satanen vetoa, ettei vaimolla ole mitään säätöä. Te miehet projisoitte ja haluatte antaa aplle oikeutuksen (?) lähteä (kostoksi) pettämään vaimoaan. Toki tämä on oiva tapa varmistaa, ettei liitto tule varmasti jatkumaan.
Ei kostopettämistä vaan ero. Heti,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään aikalisät toimi. Ne ovat sosiaalisia pelejä ja pelleilyä. Oikeasti pitää molempien tahtoa ja korjata ja ylläpitää ja vain rehellisesti ja avoimesti ilman mitään sosiaalisia pelejä on mahdollista onnistua.
Tuossa Apn tapauksesa nainen haluaa lähteä kokeilemaan saisiko käynnissä olevasta salasuhteesta oikean suhteen.
Satanen vetoa, ettei vaimolla ole mitään säätöä. Te miehet projisoitte ja haluatte antaa aplle oikeutuksen (?) lähteä (kostoksi) pettämään vaimoaan. Toki tämä on oiva tapa varmistaa, ettei liitto tule varmasti jatkumaan.
Miksi tuollaisen liiton jossa käytetään henkistä väkivaltaa apta kohtaan pitäisi jatkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisen liiton jossa käytetään henkistä väkivaltaa apta kohtaan pitäisi jatkua?
Ei tarvitsekkaan, mutta täysin vailla mitään perää olevat teoriat, että vaimollasi olisi toinen, kun tästä ei ole MITÄÄN näyttöä, voi jättää ulkopuolelle. Suurimpaan osaan eroja, etenkin naisten aloitteesta, ei sisälly kolmansia osapuolia ja niistä puhuminen vain sekoittaa apn päätä lisää.
Mikä teitä miehiä vaivaa? Pitkä liitto, yksi karikko ja te lähdette karkuun ja/tai olette VÄLITTÖMÄSTI etsimässä laastaria.
Missä oli sanottu laastarin etsimisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin henkinen väkivalta? Vaimo ilmoitti, että tarvitsee aikaa pohtia asioita.
Kerroin hänelle myös esimerkin etääntymisestä. Hän ei enään tule syliin tai viereen hipsuteltavaksi. Se oli ennen melkein joka iltaista, pidän siitä. Hän sanoi että ei halua kun kuitenkin sitten oletan häneltä jotain vasta palvelusta. Vastasin että rehellisesti kyllä ja ei. Siis en vaadi mitään yksiselitteisesti mutta jollain tavalla oletan että jos olen hyvä hänelle niin hän myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin henkinen väkivalta? Vaimo ilmoitti, että tarvitsee aikaa pohtia asioita.
Miksi nainen antoi pahan olonsa kehittyä tuohon tilaan?
Miksi ei kantanut omaa osuuttaan?
Ero on ainoa järkevä vaihtoehto APlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oikein hyvin hengähdystauon oletin että ehkä viikko tai päivä kerrallaan mutta että heti 2 kuukautta ei tule riittämään. Se alkaa jo olemaan prosentteja mun jäljellä olevasta terveestä elämasta . Mistä näistä tietää jokainen rakkudeton päivä on hukkaan heitetty päivä mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oikein hyvin hengähdystauon oletin että ehkä viikko tai päivä kerrallaan mutta että heti 2 kuukautta ei tule riittämään. Se alkaa jo olemaan prosentteja mun jäljellä olevasta terveestä elämasta . Mistä näistä tietää jokainen rakkudeton päivä on hukkaan heitetty päivä mun mielestä.
Ei teillä laiskurimiehillä ole mitään oikeutta rakkauteen.
Teidän pitää palvella naista ja osata lukea hänen ajatuksiaan. Ja sanoa juuri oikeita sanoja ja tehdä juuri oikeita tekoja pyytämättä,
Lisää kokemuksia ja mielipiteitä?
- AP
Tuntuu kuin kaikki mitä olen luullut.: Kuuntele,Puhu,Anna, Pyydä ovat juuri niitä mitä ei pidä tehdä. Naisetko oikeasti haluavat kova sydämmisen jännämiehen joka pitää koko ajan varpaillaan. Olen kyllä itsekkin ihan urheilullinen ok kuntoinen nelivitonen ja olen joutunut puolustamaan puolisoani ja pehettäni myös voimakeinoin. En pidä siitä mutta tarpeen tullen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin kaikki mitä olen luullut.: Kuuntele,Puhu,Anna, Pyydä ovat juuri niitä mitä ei pidä tehdä. Naisetko oikeasti haluavat kova sydämmisen jännämiehen joka pitää koko ajan varpaillaan. Olen kyllä itsekkin ihan urheilullinen ok kuntoinen nelivitonen ja olen joutunut puolustamaan puolisoani ja pehettäni myös voimakeinoin. En pidä siitä mutta tarpeen tullen onnistuu.
Ne perhoset ja kupliva tunne.
Mitä sitten?
Merkitystä on vain APn tarinalla ja sillä mitä hän sillä haluaa sanoa!