Miksi S-marketissa ei ole enää mitään kunnon ruokatarjouksia?
Oletteko huomanneet samaa? Ja jos on tarjouksia, niin ne ovat aika olemattomia.
Etenkin lihan suhteen. Edes Prismassa ei ole nytkään oikein mitään tarjousta.
Ainakaan ilmoituksissa. (PeeÄssä kyseessä)
Melkein pitää ruveta hakemaan lihat ja kalat Cittarista. Siellä on aina jotain oikeita tarjouksiakin, jos ei ole ronkeli.
Ei paljoa lohduta, jos vain Juhannuksena on Wilhelmit kunnon alessa. Niin on muillakin.
Eli kunnon tarjouksia! Että köyhäkin saa syödäkseen!!!!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Niin sehän on ass ryhmän toimintamalli, hehkutetaan että ollaan halpuutettu ja todellisuudessa halpuutus tarkoittaa coop paskaa. Olen kauan sitten jättänyt jo prisman taakse, ja käyn vain lähimmässä supermarketissa, paljon paremmat tarjoukset, ja jopa parempi valikoima. Joo saatta ehkä olla pykälän kalliimpi, mutta ei kiinnosta, asunto on maksettu 10v sitten jo.
Muutenkin vituttaa toi s-ryhmän dominoiva markkina-asema ja leviää yhä kuin rutto keskiajalla. Ei kyllä ole tollanen osuuskuntatoiminta mun juttu. Olen koittanut haastaa ja kysellä heiltä miksi näin ja ei vastaa.
Halpuutus tarkoittaa että ensin on kusetettu korkeilla hinnoilla ja sitten kun ne on laskettu puhutaan halpuutuksesta.
Ainakin täällä on S-marketissa moni hinta halpuutettu Prisman tasolle. Tarkastin ihan juuri mielenkiinnosta tuote tuotteelta, mitä usein ostan, kun kesällä on tullut käytyä S-Marketissa Prisman sijaan. Ehkä he on sitten laittaneet ne paukut perustuotteiden halpuutukseen, eikä harrasta mitään jymytarjouksia? En enää edes muista koska tää halpuutus tuli. Olisikos ollut tänä keväänä, kun täällä seisoi isot mainokset siitä tien varressa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sehän on ass ryhmän toimintamalli, hehkutetaan että ollaan halpuutettu ja todellisuudessa halpuutus tarkoittaa coop paskaa. Olen kauan sitten jättänyt jo prisman taakse, ja käyn vain lähimmässä supermarketissa, paljon paremmat tarjoukset, ja jopa parempi valikoima. Joo saatta ehkä olla pykälän kalliimpi, mutta ei kiinnosta, asunto on maksettu 10v sitten jo.
Muutenkin vituttaa toi s-ryhmän dominoiva markkina-asema ja leviää yhä kuin rutto keskiajalla. Ei kyllä ole tollanen osuuskuntatoiminta mun juttu. Olen koittanut haastaa ja kysellä heiltä miksi näin ja ei vastaa.
Halpuutus tarkoittaa että ensin on kusetettu korkeilla hinnoilla ja sitten kun ne on laskettu puhutaan halpuutuksesta.
No olihan se jo aika laskea niitä koronahintoja...
Näin kesällä ihmiset liikkuvat ja raha irtoaa herkemmin. Bensa on kalliimpaa, alennuksia ei anneta jne. Loppuvuodesta tuloskauden lopulla voidaan sitten antaa kunnon alennuksia. S- ja K- mafia tekevät varmasti tänäkin vuonna ennätyksen kuten edellisinäkin vuosina. Viisas ostaa LIDL:stä, joka on yksityinen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä (24 h Prismassa) aikaisessa aamussa 2 €:n kasvislaatikoita, joissa yleensä hyvät tuotteet - saa ruuan jatketta jopa usemmaksi päiväksi. Tiettynä aamuna haen lempiruisleipääni 30 %:n alennuksella.
Onko se lempiruisleipäsi yhä lempi, kun se on jo ostaessa vanhaa?
Mun lempiruisleipä on niin monen lempi, että taas oli eilen hylly tyhjä, kun pääsin Prismaan illalla. Ei oo koskaan alessa. :(
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä ihmiset liikkuvat ja raha irtoaa herkemmin. Bensa on kalliimpaa, alennuksia ei anneta jne. Loppuvuodesta tuloskauden lopulla voidaan sitten antaa kunnon alennuksia. S- ja K- mafia tekevät varmasti tänäkin vuonna ennätyksen kuten edellisinäkin vuosina. Viisas ostaa LIDL:stä, joka on yksityinen yritys.
Mä omistan S-kauppaa, en ulkolaista Lidliä. Ei kauan tartte miettiä, kumpaa kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä on S-marketissa moni hinta halpuutettu Prisman tasolle. Tarkastin ihan juuri mielenkiinnosta tuote tuotteelta, mitä usein ostan, kun kesällä on tullut käytyä S-Marketissa Prisman sijaan. Ehkä he on sitten laittaneet ne paukut perustuotteiden halpuutukseen, eikä harrasta mitään jymytarjouksia? En enää edes muista koska tää halpuutus tuli. Olisikos ollut tänä keväänä, kun täällä seisoi isot mainokset siitä tien varressa?
Ne on samaa ketjua. Ei halua kilpailla keskenään.
Cittari on noin yleisesti kalliimpi kuin Prisma, mutta noin esimerkkinä viime viikolta sattui Cittarissa olemaan possun ulkofile isona paloina 5,99/kg ja ne kuuluisat Wilhelmit euron paketti. Niistäpä tuli monen päivän lihapuoli.
Muutenkin oli hyviä tarjouksia. Jos pysyy tarjoustuotteissa, niin kyllä on eroa S-ryhmän kauppoihin.
Kyllä S-ryhmän kannattaisi olla tarkkana kilpailijoiden kanssa, eikä sortua ylimielisyyteen.
Nyt alan käymään ostamassa tarjoukset Cittarista ja muut lähi-Ässästä.
Vierailija kirjoitti:
Prisma ei edes yritä kilpailla Lidlin kanssa. Se vain peesaa perässä. Prisma mainostaa jopa, yhtä halpa kuin halvin. Kaikki hinnat on Lidlin tasolla eikä senttiäkään alle.
Voihan sitä kilpailla muullakin kuin hinnalla...
Vaikka laadulla. Tai valikoimalla.
Esim. tuoreet herneet oli täällä parempia kuin Lidlissä.
On niissä tarjouksia, mutta niitä ei ilmoiteta missään ja osa on kauppakohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä omistan S-kauppaa, en ulkolaista Lidliä. Ei kauan tartte miettiä, kumpaa kannatan.
Mä kannatan kilpailutusta. Kuluttajien velvollisuus on huolehtia siitä että yritykset kilpailevat keskenään, koska se varmistaa matalammat hinnat. Siksi käytän Lidlin palveluja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä omistan K-ryhmän osakkeita, olen S-kaupan jäsen ja silti ostan eniten LIDL:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma ei edes yritä kilpailla Lidlin kanssa. Se vain peesaa perässä. Prisma mainostaa jopa, yhtä halpa kuin halvin. Kaikki hinnat on Lidlin tasolla eikä senttiäkään alle.
Voihan sitä kilpailla muullakin kuin hinnalla...
Vaikka laadulla. Tai valikoimalla.
Esim. tuoreet herneet oli täällä parempia kuin Lidlissä.
Älä selitä. Tottakai vertailu tehdään yhtä laadukkaiden tuotteiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä (24 h Prismassa) aikaisessa aamussa 2 €:n kasvislaatikoita, joissa yleensä hyvät tuotteet - saa ruuan jatketta jopa usemmaksi päiväksi. Tiettynä aamuna haen lempiruisleipääni 30 %:n alennuksella.
Se on aitoa, hapanjuureen tehtyä luomu-täysjyväruisleipää, ilman hiivaa, ilman lisäaineita ja on markkinoiden ilmeisesti vähäsuolaisin 0,6 g, kuitupitoisuus 12 g.
Paranee vain vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Coop ei ole mitään paskaa, ihan samoja tuotteita kuin kalliimmat mutta puoleen hintaan.
Onhan, juuri juhannuksena oli makkarat tarjouksessa ja vappuna nakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan se jo aika laskea niitä koronahintoja...
Juuri näin. Siksi on tärkeää olla hintatietoinen ja ostaa parhaalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus sentään asioi S-kaupassa ostamassa äitien tekemää kaalipataa - kyllä siitä kunniasta kannattaa maksaa pientä ylihintaa.
Mainos kuitenkin upposi. Ajattelin tehdä jotain kaaliruokaa tänään. Ehkä laatikkoa. Tai pataa. Tai keittoa.
Noi on syksyn ja talven ruokia.