Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R.E.M Muistatko milloin bändistä tuli suosittu Suomessa ja ketkä sitä kuunteli? Oliko enemmän poikien makuun?

Vierailija
24.07.2026 |

Mistä lähtien olet ollut fani ja mikä on suosikkilevysi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Out of Time tietysti on se vedenjakaja oikeiden fanien ja muiden välillä

Vierailija
2/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losing my religion soi paljon MTV:llä.  Ainakin meidän piireissä teinipojille piti olla rankempaa särökitaraa että kehtasi sanoa pitävänsä siitä. Salaa minä(kin) diggasin koko Out of time levystä. Hyvä levy on vieläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

The one I love soi radiossa 80-luvun loppupuolella, silloin tutustuin bändiin eka kertaa ja ihastuin. 

Out of time levy 1991 räjäytti pankin Suomessakin ja sen jälkeen Automatic for the people. 

Itse oon yli 5-kymppinen nainen, enkä tiedä  ketään muuta, joka kuuntelisi REM:iä nyt tai siihen aikaan. Levyt löytyy lähes kaikki. 

Vierailija
4/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-1991 oli tosi suosittu

sekä pojat että tytöt tykkäsivät

espoo

Vierailija
5/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The one I love soi radiossa 80-luvun loppupuolella, silloin tutustuin bändiin eka kertaa ja ihastuin. 

Out of time levy 1991 räjäytti pankin Suomessakin ja sen jälkeen Automatic for the people. 

Itse oon yli 5-kymppinen nainen, enkä tiedä  ketään muuta, joka kuuntelisi REM:iä nyt tai siihen aikaan. Levyt löytyy lähes kaikki. 

3. Lisää: oon siis ollut fani Document levystä lähtien ja suosikki levy on ehkä Automatic for the people. Myös Document tai Out of time kuuluu parhaisiin. 

Vierailija
6/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan ja muistan sentään jopa abban.

Vierailija
7/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kuunnella sitä jo kasarilla. Kaiki vaan "mitä kantripaskaa tää on". Muutamaa vuotta myöhemmin REM on ihana!!

Vierailija
8/8 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin kuunnella sitä jo kasarilla. Kaiki vaan "mitä kantripaskaa tää on". Muutamaa vuotta myöhemmin REM on ihana!!

Eka kipale mikä oli mulla kasetilla oli don't go back to rockville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi