Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua vähän ärsyttää kun naapurin todella vilkas 4.v poika saa olla yksin pihalla :(

Vierailija
22.05.2007 |

En tosiaan nyt poikaa soimaa tässä vaan vanhempia kun eivät vahdi häntä pihalla. Hän riehuu kokoajan ja itse en haluaisi toisen lapsia ruveta kaitsemaan, varsinkin kun ei usko mitään. Oma poika 3.v vielä tottelee minua kun naapurin poika yrittää houkutella pahantakoon.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa omaan taloon, niin ei tarvitse häiriintyä.

Vierailija
42/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan jaksanut hoitaa enää toisten lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muuttakaa omaan taloon, niin ei tarvitse häiriintyä.

Että ottakaa lainaa 150 donaa, kun minä en viitsi kasvattaa ja vahtia lastani...

Ota huomioon, että tuo on karhunpalvelus myös sille vilperille omalle lapselle. Hän voi loukata itsensä pahasti. Hän oppii, että häiriköintiin ei puututa ja että muut suhtautuvat häneen nurjasti, koska hän on " vilkas" ja " villi" ja kenties jopa " paha" . Onko järkevää opettaa lapsi tuollaiseen häirikkörooliin?

Vierailija
44/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat, joista vanhemmat ei huolehdi.

Enkä auta heitä telineistä, en viitsi puolustaa jos isompi vetelee turpiin.

Jos siihen alkaa, saa jatkuvasti passata näitä kullannuppuja.

Vierailija
45/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää.

Eikä kyse ole edes mistään lyhyistä ulkona olemisista. Hän saa viikonloppuisin olla koko päivän pihalla, arkisin heti tarhan jälkeen jää ulos ja on niin kauan että nukkumaan pitää mennä. Välillä vaan käy nopsaa syömässä ja taas tulee ulos.

Täysin ilman valvontaa on tämä lapsi -- tai siis naapurit valvoo samalla kun omien lastensa kanssa pihalla ovat. Tämän perheen kotoa ei ole edes näköyhteyttä yhteiselle pihalle.

Säälittää jo tämä lapsi. Muut pihan aikuiset ovat jo kurkkuaan myöten hänen temppujaan ja monet suoastaan inhoavat lasta :(

On siinä pihalla muidenkin lapsia lyhyitä aikoja ilman omia vanhempia. Heidän vanhempansa kuitenkin aina varmistavat, että voiko joku katsoa lapsensa perään hetken jos itse käyvät jossakin. Niin teen itsekin joskus, enkä siinä näe mitään väärää.

Vierailija
46/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin sitten välillä arveluttaa että mitä vanhemmat siitä pitää kun heidän lasta komennetaan kun ei yhtään tiedä mikä on heidän kasvatustapa.

Vierailija
47/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sekin sitten välillä arveluttaa että mitä vanhemmat siitä pitää kun heidän lasta komennetaan kun ei yhtään tiedä mikä on heidän kasvatustapa.

Vierailija
48/48 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa myös pihalta autotielletielle todella kovaa eikä ytään katso tuleeko autoja. Ap