Kaverini on taas paksuna jollekin yhden illan panolle
Kysyin tulevan lapsen isästä, kaverini ei ollut kuulemma muistanut pyytää puhelinnumeroa.
Myönnän, olen kateellinen kun en itse uskalla pelata venäläistä rulettia ja naida baarihoitoja ilman kondomia ja sitten pelätä tauteja jos raskaus ei alakkaan ja vaikka alkaisikin
Uusi raskaus olisi kyllä toivottu, mutta ehkä vielä löydän jonkun taudittoman vakipanon tai ehkä kumppanin
Kommentit (5)
en ole täydellinen äiti itsekään, mutta häneen verrattuna en ainakaan käytä henkistä enkä fyysistä väkivaltaa ainokaistani kohtaan.
Vituttaa kun kaikki äidiksi kelpaamattomat tulevat raskaaksi yhdestä kännipanosta valomerkin jälkeen pokatun varatun ukon kanssa.
Ja minä joka olen kasvanut lapsen myötä lapselleni parhaaksi äidiksi en tule raskaaksi vaikka minulla on ollut vakisuhde jo vuoden
Olen niin kateellinen että
Just tuo samainen kaveri kehtasi valittaa siitä, kun taas on raskaana.. Eipä ajatellut miltä minusta saattaa tuntua, kun vuosia yritetty tätä ensimmäistäkin lasta saada.. Aina oli vain, että valivali kun on rankkaa lasten kanssa.. Ei saisi näin kaverista ajatella, mutta menköön tämän kerran :)
fanny
sitä varmemmin tulee raskaaksi... Jos ja kun sitä toivoo, niin raskautta saa hakea kissojen ja koirien kanssa... Monesti todettu :) Vähän ohi aiheen, mutta... :)
panokaverin puutteessa olevia ukkomiehiä, niin toivottasti sitten napsahtaa kun vakikumppanin kanssa ei raskaus ala millään. ap joka unohtaa kortsut kotiin ens kerralla
ja itselläni samantyylinen kaveri ja vieläpä kuulostaa olevan joka kerta niiiiin ihmeissään ja pettynyt, kun taas raskaana. Miten sitä pärjää yksin pienten kanssa. Nyt kolmatta odottaa. Voivoi.. mitä tuohon voi sanoa muuta kuin onneksi olkoon.
Fanny