Kokoomus ajaa 1% väestönosan asiaa, niin miksi kuitenki lähes 20% kansasta sitä äänestää?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Ämpäri.....
🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
VihVas oäajaa globaalia ääri-ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta äänestää yrittäjät ja sellaiset jolla on jotain omaisuutta. Ei rahamiehet vasemmistoliittoa äänestä.
Ikävä kyllä mutta persaukiset äänestävät myös Kokoomusta.
Ei voi sossupuolueitakaan köyhä äänestää jos ei itse mitään tukia saa vaan vievät toiselta köyhältä ja jakavat omille suosikeilleen.
Lotossa voittaa ison voiton todella harva, mutta (rahoittajia) eli lottoajia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on uskollisuutta omaa puoluetta kohtaan vaikka ois kuinka pska puolue. Niin ja tyhmyyttäkin. Ei ajatella. Jos äänestän niin vasemmistoa. Heille pitää antaa mahdollisuus näyttää ovatko sanansa mittaisia.
Sen vuoksi itsekin vassareita äänestät, tekivät mitä tahansa, kun olet uskollinen niille ja kaiken lisäksi tyhmäkin. Kyllä ne kykynsä näyttivät jo edellisessä hallituksessa, ei mitään hyvää saaneet aikaiseksi paitsi itselleen hyvät hillotolpat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta menevät äänestämään virkakunta ja ylipäätään iso osa julkista sektoria. Eipä ole tälläkään hallituskaudella oikeasti mitään tehty julkiselle.
Julkisen sektorin työntekijä joka äänestää kokoomusta on kyllä täysi aasi. Kokoomushan paskoo kokoajan julkista sektoria. Ja Persut kans.
Minä olen sosiaalityöntekijä ja äänestän kokoomusta. Näen päivittäin työssäni miten kaatamalla rahaa kyselemättä sosiaaliturvana ei auta oikeastaan ketään.
Kokoomuksen "ratkaisu" tilanteeseen onkin poistaa kaikki sosiaaliturva. Ainakin köyhiltä ja pienituloisilta. Eli ammut itseäsi joka tapauksessa jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ämpäri.....
🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Demarilampaat siinä marssimassa ja määkimässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta menevät äänestämään virkakunta ja ylipäätään iso osa julkista sektoria. Eipä ole tälläkään hallituskaudella oikeasti mitään tehty julkiselle.
Julkisen sektorin työntekijä joka äänestää kokoomusta on kyllä täysi aasi. Kokoomushan paskoo kokoajan julkista sektoria. Ja Persut kans.
Minä olen sosiaalityöntekijä ja äänestän kokoomusta. Näen päivittäin työssäni miten kaatamalla rahaa kyselemättä sosiaaliturvana ei auta oikeastaan ketään.
Kokoomuksen "ratkaisu" tilanteeseen onkin poistaa kaikki sosiaaliturva. Ainakin köyhiltä ja pienituloisilta. Eli ammut itseäsi joka tapauksessa jalkaan.
En ammu. Rahaa voidaan käyttää sosiaaliturvana myös fiksusti, siten, että se motivoi nousemaan omille jaloilleen sen sijaan, että istuttaisiin vaan vuodesta vuoteen odottamassa, että muut maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko jo 99% väestöstä tukiloisia?
On, tavalla tai toisella. Jokainen suomalainen on tukiloinen. Lääkkeiden ja terveydenhuollon subventoitu hinta, "ilmainen" koulutus, lapsilisä...
Pieni korjaus. 100% suomalaisista on "tukiloisia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko jo 99% väestöstä tukiloisia?
On, tavalla tai toisella. Jokainen suomalainen on tukiloinen. Lääkkeiden ja terveydenhuollon subventoitu hinta, "ilmainen" koulutus, lapsilisä...
Toi on niin typerää juttua jolla sossupummit puolustaa omaa kädet toisten taskuilla elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ammu. Rahaa voidaan käyttää sosiaaliturvana myös fiksusti, siten, että se motivoi nousemaan omille jaloilleen sen sijaan, että istuttaisiin vaan vuodesta vuoteen odottamassa, että muut maksavat.
Luitko kohdan "poistaa kaikki sosiaaliturva"?
Kun Martha Stewartin puutarhaohjelmat alkoivat vuosikymmeniä sitten, kanavavastaavat kysyivät, keitä ohjelma kiinnostaisi, koska useimmilla amerikkalaisilla ei ole puutarhaa. Martha vastasi, ettei sillä ole merkitystä, koska he toivoisivat omistavansa puutarhan.
Tavallinen Kokoomuksen äänestäjä toivoo olevansa varakas. Todellisuudella tai realismilla ei ole tekemistä asian kanssa.
Se kohta on sitä sinun vasemmistolaista päiväuntasi.
Kyl isompi osa suomalaisista omaa pääomatuloja ku 1%
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain prosentti asettaa osakesalkkunsa isänmaan edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain prosentti asettaa osakesalkkunsa isänmaan edelle.
Tätä elämää eletään ittensä vuoksi eikä minkää valtion
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kansa on ymmärtänyt että oikeistopuolueet kuppaavat köyhiltä. Suomesta tulee vasemmistolainen valtio joka ottaa rikkailta ja antaa köyhille.
Suomessa ei ole oikeistopuolueita, eikä oikeisto edes toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kansa on ymmärtänyt että oikeistopuolueet kuppaavat köyhiltä. Suomesta tulee vasemmistolainen valtio joka ottaa rikkailta ja antaa köyhille.
Suomessa ei ole oikeistopuolueita, eikä oikeisto edes toimi noin.
Eli suomalaiset yrittäjät ja rikkaat ovat äärimmäisiä kommunisteja