Kokoomus ajaa 1% väestönosan asiaa, niin miksi kuitenki lähes 20% kansasta sitä äänestää?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ajaa 100 prosentin asiaa. Miksi vain 20 prosenttia äänestää kokoomusta?
Jakkapuhetta. Ei aja pummien asiaa.
Niin no vasemmistoa äänestää pummit ja niitä on maks 20 %
Kyllä mulle kelpaa alempi ansiotulovero ja alempi yritysvero
Palkkatöistä tienaan 6000e/kk ja omasta firmasta nostan suunnilleen saman verran osinkoja, on varaa tulevaisuudessa nostaa enemmän jos ei tarvitse maksaa "kuin" 18% yhteisöveroa
Tienaan myös sijoituksilla osinkojen muodossa ja ainakin suomalaisilla firmoilla on varaa maksaa hiukkasen enempi sitten
En tiedä sitten mitä pitäisi äänestää? SDP jonka taktiikka on tuoda maahan nopeasti mahdollisimman köyhää porukkaa ja saada niille kansalaisuus jotta saavat ääniä
Vihreitä tai vasemmistoliittoa? Ahneita toisten rahojen hamuajia
Kai se on uskollisuutta omaa puoluetta kohtaan vaikka ois kuinka pska puolue. Niin ja tyhmyyttäkin. Ei ajatella. Jos äänestän niin vasemmistoa. Heille pitää antaa mahdollisuus näyttää ovatko sanansa mittaisia.
Kokoomus on lähes yhtä haitallinen ja vaarallinen SUomelle kuin persut. Luulisi, että jokin lakipykälä kieltäisi heidät.
onko jo 99% väestöstä tukiloisia?
Vierailija kirjoitti:
Palkkatöistä tienaan 6000e/kk ja omasta firmasta nostan suunnilleen saman verran osinkoja, on varaa tulevaisuudessa nostaa enemmän jos ei tarvitse maksaa "kuin" 18% yhteisöveroa
Tienaan myös sijoituksilla osinkojen muodossa ja ainakin suomalaisilla firmoilla on varaa maksaa hiukkasen enempi sitten
En tiedä sitten mitä pitäisi äänestää? SDP jonka taktiikka on tuoda maahan nopeasti mahdollisimman köyhää porukkaa ja saada niille kansalaisuus jotta saavat ääniä
Tarpeeksi kauan kun jankkaa itsekeksittyä propagandaa, alkaa siihen itsekin uskoa.
Valitettavasti demarit ei tänne mitään porukkaa haali, se on vain persupropagandaa, joka on tarkoitettu puolueen tyhmimmille kannattajille.
Jostain syystä persujen vahtivuorolla tänne aina tulee eniten porukkaa. Jännä.
Hyvä kun kansa on ymmärtänyt että oikeistopuolueet kuppaavat köyhiltä. Suomesta tulee vasemmistolainen valtio joka ottaa rikkailta ja antaa köyhille.
Kokoomus ajaa rikkaiden, ylemmän keskiluokan ja tulevaisuudesta huolestuneiden asiaa. Ja niitä on enemmän kuin 1%. Noin 15% seuraavissa vaaleissa.
Kokoomuksen äänestäjissä on melkoisen paljon julkisen sektorin akavalaista eli akateemista väkeä. Kyllä kokoomus ajaa tämän väestönosan intressejä. Ei ole siis pelkkä EK:n sätkynukke. On sitäkin, mutta ei täysin ja pelkästään.
Jos haluaa omaa verotustaan alaspäin niin aika vähän jää puolueita Suomessa jäljelle mitä äänestää. Eiköhän se suurin syy ole siinä.
Se on tietenkin vasemmiston äänestäjien vaikea käsittää, kun eivät maksa muuta kuin kunnallisveroa ja ihmettelee miksi keskiluokka aina vinkuu progressiivisesta verotuksesta.
20% kansasta on kyllästynyt elättämään pummeja ja kerjäläisiä joista ei ole mitään hyötyä vaan pelkkää haittaa ihan kaikille.
Ylempi keskiluokka on se viimeinen porukka, joka länsimaalaisten kohtaloksi tulee koitumaan. Niiden ylpeys ei yksinkertaisesti anna myöden, että hyväksyisivät etteivät ole rikkaita ja jatkossakin tulevat äänestämään oman etunsa vastaisesti uskoen, että ovat vain askeleen päässä samasta pöydästä Herlinien kanssa.
Kukas ajattelee maan taloutta? Ketä voisin äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Ylempi keskiluokka on se viimeinen porukka, joka länsimaalaisten kohtaloksi tulee koitumaan. Niiden ylpeys ei yksinkertaisesti anna myöden, että hyväksyisivät etteivät ole rikkaita ja jatkossakin tulevat äänestämään oman etunsa vastaisesti uskoen, että ovat vain askeleen päässä samasta pöydästä Herlinien kanssa.
Mutta,,mutta, haluaisin olla voittajien puolella. Siksi äänestän heitä.
Koska pitää säästää, niin itsekin sain verokevennyksiä (toki oli ihan hyvät tulot jo ennenkin). En tuota tässä taloustilanteessa koe kovin reiluna muita kohtaan.
Toki kokoomus muistaa kannattajiaan. Voi kyllä olla, ettei osa kannattajista ymmärrä, mitä kannattavat. Eivät välttämättä hekään, jotka omaa tuloa maksimoivat, koska se lopulta tapahtuu muiden kustannuksella. Suomi ei ole USA, eikä "ne on minun rahoja, joita valtio varastaa" ole tässä yhteydessä kovin validi argumentti, mikäli ei USAn mallia kaipaa.
No, täytyy sanoa, että mikään puolue ei ainakaan minun asiaani aja ja äänestää kyllä haluan. Kokoomusta en ole muistaakseni kyllä kertaakaan äänestänyt, mutta näin lapsettomana aina itse omat asiansa hoitaneena sinkkuna en koe demareidenkaan ajavan minun asiaa, mutta olen äänestänyt, koska uskon ihmisten inhimilliseen kohteluun.
Kokoomusta äänestävät duunarit kuvittelevat olevansa toisia parempia ihmisinä, kuuluvansa yläluokkaan kun äänestävät kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti ne kokkaritkin toisten rahoja hamuaa. Juuri tuli ilmi 35 miljoonan pummaus, eikä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
20% kansasta on kyllästynyt elättämään pummeja ja kerjäläisiä joista ei ole mitään hyötyä vaan pelkkää haittaa ihan kaikille.
Miksi kokoomus sitten elättää näitä Vapaavuoren kaltaisia pummeja?
Sehän on tieteellisesti todettu humpuukiksi.