Vatsan ja rintojen jatkuva polttelu
Otsikko on hieman harhaanjohtava mut en keksinyt parempaakaan tapaa ilmaista tätä. Eli olen kärsinyt nyt kuluvan vuoden aikana jatkuvasta rintojen ja alavatsan polttelusta, välillä oireita ei ole ja välillä kuten nyt viimeiset 3 päivää molempia rintoja ja alavatsaa poltellut. Ei ole seksielämää joten en voi olla raskaana eikä sukupuolitautia, lääkärissä olen käynyt, on tehty labrakoetta, otettu magneettikuvaa yms, silti ei ole mitään löytynyt, lääkäri epäilee että kuvittelen oireet mutta kyllä tämä todellista on!!
Mietin tässä sitä onko kenelläkään täällä ollut samaa, jatkuvia erilaisia oireita polttelua, kirvelyä yms joihin ei olla löydetty syytä? Olen kokeillut ruokavalion muutosta, oireet helpottaneet vähäks aikaa ja sit taas alkanut, olen syönyt vitamiiniä, särkylääkettä, on antibioottia ollut yms, mikään ei ole auttanut pitkäkestoisesti.
Voiko asioille enää mitään tehdä vai kärsinkö loppuelämän? :( jos ei lääkärit pysty auttamaan niin kukas sitten?? :(
Kommentit (4)
En nyt oikein ymmärrä tuota polttelua, mutta itselläni rinnat ovat kipeät kaksi viikkoa ennen kuukautisia ja alavatsassakin on kipristelyä.
Siis polttaakonsun ihoa? Silloin voi olla jotain ärsytystä?
Pallea kiristynyt? Kokeilepa jotain breathwork-harjoitusta.
ylipaino närästää,aiheuttaa just tuollasta poltetta