Kuka muuttaa yksiöön vuokralle jos 100-150e kalliimmalla saa kaksion?
Ei kai kukaan valitse yksiötä tuossa tilanteessa, vaikka se tarkoittaisi että jäisi tuo koko summa enemmän käyttöön.
Kommentit (31)
Köyhä opiskelija. Siis tuolla rahalla tekee joka kk jotain kivaa.
1800e vuodessa niin pääsee tolla rahalla 2 viikkoo all inclusive lomalle
Asun yksin enkä tee kaksiolla mitään. 90 % kotonaoloajastani vietän sängyllä. Tämä 25 neliön yksiö liian iso minulle. etsin koko ajan pienempää ja halvempaa.
Elämäni parasta aikaa oli kun asuin yksin 18m2 yksiössä. Nyt asun 135m2 enkä koe että elämäniloni olisi kasvanut neliöiden suhteessa.
Jollekin tuo voi olla kuukauden ruokabudjetti, Ap.
ei tarvii imuroija niin paljon.
M48
Kolmiossa on sama vuokra kuin kaksiossa lähes . Vertaa kokoa ja tilaa .
Minä. Mitä pienempi, sen parempi minulle. Vihaan turhaa tilaa ja ylimääräisiä neliöitä. Omistan nykyään säkillisen vaatteita, nojatuolin, sängyn ja kaksi lihalaatikollista keittiö tavaraa (olen kokki) kun hävitin kaiken turhan mitä en kokenut tarvitsevani. Myin muutama vuosi sitten asuntoni (iso kaksio) ja muutin 20 neliöiseen yksiöön. En voisi olla tyytyväisempi. Ei haittaisi vaikka olisi pienempikin, kun täälläkin on niitä ylimääräisiä neliöitä mutta tykkään alueesta joten tässä varmaan mennään ellen joskus löydä vielä pienempää, vielä paremmalta paikalta.
100€ kuussa on 1200€ vuodessa . Siinä se etelän matka on .
Vierailija kirjoitti:
Elämäni parasta aikaa oli kun asuin yksin 18m2 yksiössä. Nyt asun 135m2 enkä koe että elämäniloni olisi kasvanut neliöiden suhteessa.
Paraneeko jos muuta 20-neliöiseen taas?
Jos ei, niin kyse ei aiemminkaan ollut neliöistä.
Rahajumala . Pitää painattaa niitä paperin paloja niin paljon että kaikille on .
Jollekin tuo 150€ on kk budjetti vaatteille, kengille ja meikeille.
Vierailija kirjoitti:
Rahajumala . Pitää painattaa niitä paperin paloja niin paljon että kaikille on .
Paperinpaloja? Numeroita virtuaalimaailmassa nykyään.
Luultavasti hän jolla ei ole sitä satasta. Next!
Se joka haluaa laittaa tuon summan muuhun. Todennäköisesti siihen muuhun ei ole kovin suuria summia.
Miten voi olla vaikeeta ymmärtää, että jotkut vaan viihtyy pienissä asunnoissa?!
Samassa taloyhtiössä samaan hintaan oli myytävänä yksiö ja kaksio. Ostin yksiön talvi käyttöön.
Sellainen, joka haluaa säästää 100-150e/kk?
150e/kk on jo 1800e vuodessa. Siitä sitten vain laskemaan, paljonko se tekee usean vuodenaikana sijoitettuna rahastoihin.
Joka haluaa pysyä varattomana koko elämän ei paljon mieti huomista.
Vierailija kirjoitti:
Samassa taloyhtiössä samaan hintaan oli myytävänä yksiö ja kaksio. Ostin yksiön talvi käyttöön.
Ostit sovitaanko että vuokrasit.?
minä