Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hah, nyt on siis todistettu että lapset kannattaa hankkia vanhempana!

Vierailija
22.05.2007 |

Viitaten tuohon itsekkyys, oma napa, lapsi-ei lapsia -ketjuun. varmaan joo voi vaan kateellisena seurata sinkkukavereiden uraa, matkustelua jne, ja puurtaa parikymppisenä perheenäitinä, jo pari lasta tehneenä!

Mäpäs olen saanut KAIKEN, kun sain esikoiseni 37 vuotiaana! Olen tehnyt ura, matkustellut, nautiskellut itsestäni ja omasta navastani niin paljon ja kalliisti kuin hyvin tienaava sinkkunainen vain voi!

Lapsen sain sellaisessa kohdassa että ei VARMASTI kaduta elämätön NUORUUS, kaikkea on tehty ja saatu paljon! Nyt ei enää EVVK sellainen elämä kuin joskus vietin, nyt onkin hyvä rauhoittua lapsen kanssa kotona. Eikä tarvii kadehtia ketään!

Eikä tarvii tulla tähän jeesustelemaan että voi voi, mä tein lapset jo 15 vuotiaana ja nyt voin nauttia elämästä...Hah, lapsista voi nauttia vanhempanakin, seurapiirielämästä sun muusta nauttii varmasti enemmän nuorempana. Sitäpaitsi eihän ne lapset mihinkään katoa, vaikka kasvavatkin, ainahan niistä kuitenkin huoli on. Paitsi jo ne lapset tekee (saa) tosiaan vanhempana, jolloin omat menot on jo menty. Vielä tarkennus, menen vieläkin silloin tällöin, yksi, miehen kanssa ja koko perheenä, nyt se meneminen on vaan erilaista kuin nuorena jolloin se oma ihana napa oli the best of the best !

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi nauttia mummoudesta täysin rinnoin ja lapsenlapsi saa nauttia mummostaan. Naurattaa nämä parikymppiset esikoistaan saavat, jotka tulevat av:lle itkemään, että nelikymppinen äiti päätti sitten tehdä iltatähden ja oma lapsi ei saa nyt nauttia mummostaan. ;)

Vierailija
42/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheista eli lapset on saatava nuorena, se on ainoa oikea tapa, ja kaikki muu on väärin. Voi voi teitä lapset, kyllä elämä teitäkin kasvattaa jossain kohdassa, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vanhemmaksi asiaa lykkää, sitä enemmän lasten saamisessa voi olla ongelmia.

Hedelmällisyys laskee, munasolujen ja siittiöiden laatu huononee, geenivirheet lisääntyvät - puhumattakaan niistä tuntemistani naisista, jotka ovat tulleet jätetyiksi pitkästä suhteesta juuri silloin, kun lapsiasia olisi ollut heille ajankohtainen. 36-vuotiaana ei välttämättä ole helppoa löytää isäkandidaattia ja kello alkaa tuossa vaiheessa tosiaankin tikittää.

Vierailija
44/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta reilu 40v ja jaksamme elää elämäämme lastemme lapsien kanssa ja näin tarjota omille lapsillemme kaikki mahdollinen apu. lisäksi kun lapset muuttavat pesästä, voimme me taas mennä vapaana.

sain mennä. opiskella bailata ja matkustaa 18-20v niiiin paljon että eipä kiinnosta enään :)

ja ammattiin opiskelin myös ja sitä ehtinyt harjoittaa.

tästä ei voi tapella, ap tuskin todellakaan olisikaan ollut valmis äitiyden vastuuseen minun ikäisenä, koska lasten tulemista noinkinkauan viivytteli....

en ole koskaan ajatellut niin ensin teen tuon ja tuon ja tuon ja vasta sitten laspet, vaan mielumminkin niin että lapset tulevat meidän elämään elämään meidän yhteistä elämää :)

Vierailija
45/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-perusasiat kunnossa (vaikka vuokralla yksiössä olikin ihan kiva sinkkuna asustella ja pyöräillä joka paikkaan)

-joku kirjoitti että itsensä kanssa sinut...joo, juuri siksi lapset on mukavampaa saada vanhempana, on itsensä kanssa sinut

Vierailija
46/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä niin...

Ne on sitten aikuiset naiset jääneet kokonaan kypsymättä kun tarvitsee nuoria äitejä pilkata ja ilkkua...

tätä sanasotaa on puolin ja toisin...

Vierailija
47/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorikin voi olla itsensä kanssa sinut, mutta kuitenkin riittävän avoin oppimaan ja vastaanottamaan vanhemmuuden kehitykselle ja lapselle.

Vierailija
48/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEHÄN ON JO VALMIIKSI LÖRPPÖ!

Vierailija
49/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pienessä ok-talossa, minulla on kaksi lasta ja työpaikka, tarkoitus lähteä taas opiskelemaan. Olen naimisissa.

Kun minun lapseni ovat täysi-ikäisiä, minä olen vielä nuori, voin mennä mihin haluan, eikä ikä vielä paina.

Ennen lapsia ehdin bailata ihan riittämiin, kukapa ei ehtisi ennen 22 vuotta kokea jo yhtä ja toista.

Vierailija
50/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että lähes kaikilla tälle palstalle kirjoittajilla on elämä mennyt niin hienosti että ihana mies on tavattu jo about ala-asteella, ja nythän se mieskin muuten on jo menestyvä ja varakas! Jokatapauksessa naimisiin menty nuorena ja lapset saatu aikaisin, ja jossain välissä on vielä keritty bailaamaankin! Kaikilla ei kuitenkaan mene ihan oikeesti yhtä putkeen elämä, sitä upeata miestä ei ehkä tapaakkaan kovin nuorena, joten lastenkin tekeminen jää. Pitäiskös sit ajatella että jos sen elämänsä miehen tapaa esim. yli 35-vuotiaana, ei lapsia enää saisikaan tehdä, ne kun olis kuulunut tehdä jo nuorena???

Herätkää hei!

Vierailija
51/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perusasiat voivat olla myös parikymppisellä kunnossa. Vakituiset työt, oma talo, vakaa toimeentulo ja vakaa parisuhde.

Vierailija
52/52 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki! Mutta ymmärrätkö sinä että minä sain lapset nuorena koska minulle ali sopiva aika? Aina puhutaan paskaa nuorista äideistä! Annetaan toistemme olla!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi