Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Suvelan avoimesta päiväkodista ja/tai perhekerhosta? Millaista porukkaa?

Vierailija
22.05.2007 |

Mulla on 3 pientä lasta enkä ole saanut itteeni repästyä kodin seinien ulkopuolelle vielä tällä uudella asuinalueellamme. Tuossa lähellä kokoontuu joku avoin päiväkoti ja perhekerhokin lienee jossain nurkilla.

Mitä siellä avoimessa p-kodissa tehdään ja millaista sakkia siellä käy? Onko siellä hyvä henki ja minkäikäistä väki on? Onko mukana ihan vauvojakin isojen sisarusten kera?

Ärsyttää kun maalta muuttanut ei tunne täältä ketään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kerennyt käydä puistossakaan. Lapset ovat 0, 2 ja 4 v. ap

Vierailija
2/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus täyttää kohta 4 vuotta, kaksi isompaa ovat ala-asteella. Mietin vain että voisi olla aika hauska tehdä " sokkotreffit" jonnekin tähän lähistölle. (On näköjään samanikäinen lapsikin.) Kun itse on ollut samantapaisessa tilanteessa aikanaan niin olisi kiva auttaa toista " alkuun" uudella paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmat voi tulostaa espoo. fi sivujen kautta. Me ollaan tykätty kyllä käydä molemmissa. Itsekin vasta alueelle muuttanut pari kuukautta sitten.

Vierailija
4/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä entinen kyseisten paikkojen ahkera " käyttäjä" - nyt jo työelämään palannut. Itse ainakin viihdyin noissa paikoissa hyvin ja voin suositella niitä. Osa parhaista ystävistänikin on löytyny sieltä.

Missä päin tässä lähellä asut? Itse asun Ankkapuiston läheisyydessä.

Vierailija
5/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä ovat kummatkin. Muutettiin itse tänne kanssa " maalta" joten tuttu tunne kun ei vielä tunne ketään. Tosin silloin meillä ei vielä ollut lapsia, mutta eka oli ainakin melkein tuloillaan. Mene vain rohkeasti noihin em. paikkoihin ja kohta alkaa Suvelan asukaspuistossa kesäruokailut ja siellä on paljon äitejä ja lapsia. Meillä koululaiset menevät sinne päivisin, itse olen töissä ja kuopus päiväkodissa.

Minkäikäisiä lapsia sulla on? Oletko vielä ehtinyt käydä tuossa Ankkapuistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan